Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proc mi alternator nedobiji baterii?

Od: iv® odpovědí: 15 změna:
avatar iv
Jednoducha otazka, Renault Megane Scenic 1.9 tdi rok 1998. Bud je vadny altik, nebo jeho komponenty. Nebo po oprave remene klikove hridele neni vse na svem miste. Problem se objevil po vymene remenice a jiz zminovaneho remenu. Poradi nekdo?

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nakobyl*
hodnocení

2x

když se sahalo do řemenu,je třeba v prvé řadě hledat závadu v jeho napnutí.Udává se,že průhyb řemene při jeho stlačení by měl být do půl centimetru.

iv®
hodnocení

To si delal vse muz sam, mozna by bylo zahodno nechat ti zkontrolovat profikem.
petrka*

Kdyby prokluzoval řemen, ječelo by to jak nymfa. Jednoznačně akumulátor.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Bud klouže řemen,nebo odešel alternator,nabo neni něco zapojený? Kontrolka dobijeni po otočení klíčku svítí?
iv®
hodnocení

Ohledne kontrolek vse ok, kdyz zastavim, viz musela jsem natankovat, tak jsem musela tri krat nazhavit, pak to chytlo. A nez to chytlo tak se rozsvitila baterka a olejnicka, pak zase vse v poradku. Studeny start ok, ale oak uz nemuzu nikde zastavit :(
Po startu pokud zhasne kontrolka dobijení je třeba měřit napětí ma baterii pokud bude 13,8-14,2V je možné že odchází baterie - jak je ta baterie stará?
iv®
hodnocení

To zkontrovano bylo hodnota je 14,5. Ale ano baterie uz je stara.
Takže dobíjíte to napětí je ok udělal bych to nasledovne změřte napětí na baterii při startu jak pude pod 8v je baterie v haji ,další co bych udělal je že bych ji celonočně nabijel a poté pokud bych v nasledujících dnech zas nenastartoval šel bych pro novou
iv®
hodnocení

Zkusim. Moc dekuju...nejak se s tou fracouzkou musim poprat :)

 

hodnocení

0x
avatar nonek

iv@ Ohledne kontrolek vse ok, kdyz zastavim, viz musela jsem natankovat, tak jsem musela tri krat nazhavit, pak to chytlo. A nez to chytlo tak se rozsvitila baterka a olejnicka, pak zase vse v poradku. Studeny start ok, ale oak uz nemuzu nikde zastavit.

Není to jen problém se startem teplého motoru? Když " Studeny start ok" a taky "musela tri krat nazhavit, pak to chytlo" - u teplého motoru. Pokud by to byla až tak špatná baterie, cykly 3x žhavení a 3x startér by by ji dodělaly a motor nechytne - startér se většinou neroztočí. V posledních dnech jsem teplý start řešil 2x, v obou případě to byla váha vzduchu s čidlem teploty...

A když je změřeno i dobíjecí napětí - 14,5V...

iv®
hodnocení

Asi jo, baterie bude asi sice slabsi ale tohle problem pri teplem startu asi nebude, co znanena vaha vzduchu s cidlem teploty...?

 

nickys
hodnocení

0x

Uplně špatně položená otázka. Baterii vám to dobíjí normálně, ale teplé špatně startuje.

iv®
hodnocení

To mozna ano, ale jsem zenska, tudiz nevim presne na co se ptat...

 

isteron
hodnocení

0x

Do servisu ! Popozerajú, preskúšajú, premerajú. Vedia ako na to.

 

lordweb24*
hodnocení

0x
Skoda octavia 1.9 Tdi I generace jak 66 kw tak 81 kw take obcas trpely na spatne teple starty a nechtely chytnout az na opakovany pokus. Pomohla uprava map v ridici jednotce od nejake firmy co se tim zabyva. Napr. firmy zabyvajici se chiptuningem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]