Proc mi alternator nedobiji baterii?

Od: Datum: 24.07.15 06:39 odpovědí: 15 změna: 25.07.15 19:15
avatar
Jednoducha otazka, Renault Megane Scenic 1.9 tdi rok 1998. Bud je vadny altik, nebo jeho komponenty. Nebo po oprave remene klikove hridele neni vse na svem miste. Problem se objevil po vymene remenice a jiz zminovaneho remenu. Poradi nekdo?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.07.15 07:06
avatar
Bud klouže řemen,nebo odešel alternator,nabo neni něco zapojený? Kontrolka dobijeni po otočení klíčku svítí?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 24.07.15 07:10
avatar
Ohledne kontrolek vse ok, kdyz zastavim, viz musela jsem natankovat, tak jsem musela tri krat nazhavit, pak to chytlo. A nez to chytlo tak se rozsvitila baterka a olejnicka, pak zase vse v poradku. Studeny start ok, ale oak uz nemuzu nikde zastavit :(
Datum: 24.07.15 07:17
avatar
Po startu pokud zhasne kontrolka dobijení je třeba měřit napětí ma baterii pokud bude 13,8-14,2V je možné že odchází baterie - jak je ta baterie stará?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 24.07.15 07:21
avatar
To zkontrovano bylo hodnota je 14,5. Ale ano baterie uz je stara.
Datum: 24.07.15 07:45
avatar
Takže dobíjíte to napětí je ok udělal bych to nasledovne změřte napětí na baterii při startu jak pude pod 8v je baterie v haji ,další co bych udělal je že bych ji celonočně nabijel a poté pokud bych v nasledujících dnech zas nenastartoval šel bych pro novou
Ohodnoceno: 2x
 
Od: iv®
Datum: 24.07.15 07:58
avatar
Zkusim. Moc dekuju...nejak se s tou fracouzkou musim poprat
Datum: 24.07.15 07:17
avatar

když se sahalo do řemenu,je třeba v prvé řadě hledat závadu v jeho napnutí.Udává se,že průhyb řemene při jeho stlačení by měl být do půl centimetru.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: iv®
Datum: 24.07.15 07:22
avatar
To si delal vse muz sam, mozna by bylo zahodno nechat ti zkontrolovat profikem.
Od: petrka
Datum: 25.07.15 08:24

Kdyby prokluzoval řemen, ječelo by to jak nymfa. Jednoznačně akumulátor.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.07.15 08:28
avatar

iv@ Ohledne kontrolek vse ok, kdyz zastavim, viz musela jsem natankovat, tak jsem musela tri krat nazhavit, pak to chytlo. A nez to chytlo tak se rozsvitila baterka a olejnicka, pak zase vse v poradku. Studeny start ok, ale oak uz nemuzu nikde zastavit.

Není to jen problém se startem teplého motoru? Když " Studeny start ok" a taky "musela tri krat nazhavit, pak to chytlo" - u teplého motoru. Pokud by to byla až tak špatná baterie, cykly 3x žhavení a 3x startér by by ji dodělaly a motor nechytne - startér se většinou neroztočí. V posledních dnech jsem teplý start řešil 2x, v obou případě to byla váha vzduchu s čidlem teploty...

A když je změřeno i dobíjecí napětí - 14,5V...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 25.07.15 19:15
avatar
Asi jo, baterie bude asi sice slabsi ale tohle problem pri teplem startu asi nebude, co znanena vaha vzduchu s cidlem teploty...?
Od: nickys
Datum: 25.07.15 10:42

Uplně špatně položená otázka. Baterii vám to dobíjí normálně, ale teplé špatně startuje.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 25.07.15 19:11
avatar
To mozna ano, ale jsem zenska, tudiz nevim presne na co se ptat...
Od: isteron
Datum: 25.07.15 10:45

Do servisu ! Popozerajú, preskúšajú, premerajú. Vedia ako na to.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.07.15 12:32
Skoda octavia 1.9 Tdi I generace jak 66 kw tak 81 kw take obcas trpely na spatne teple starty a nechtely chytnout az na opakovany pokus. Pomohla uprava map v ridici jednotce od nejake firmy co se tim zabyva. Napr. firmy zabyvajici se chiptuningem.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.