Auto dejte do odborného servisu k seřízení motoru. Zde to nevyřešíte.
k2
Muzu se zeptat, jak konkretne se serizuje (v odbornem servise) motor opatreny vstrikovanim?
gumid
ventily motoru, základní poloha rozdělovače, nové kabely a svíčky, nový palec a víčko rozdělovače, kontrola hodnot čidel diagnostikou a případná výměna
palivový filtr, špatný benzín, lambda sonda ko, ...
k2
A konkretne ktery z techto ukonu je to serizeni motoru? Nahusteni pneumatik? Smi provest nehusteni pneumatik i v neodbornem servisu?
gumid
ventily a jejich vůle, poloha rozdělovače do základního nastavení 0° (zbytek předstihu přebírá ECU) - může se po čase pohnout, ale spíš rozhodí dost předstih řetěz a ECu to nestíhá korigovat.
klidně i čištění vstřikovací jednotky a její nové zadaptování přes diagnostiku je vlastně seřízení.
petrka*
Poihnout se nemůže a pokud s ním někdo nehýbal, tak se nikdy nezmění.
Da se snizit hodne zpusoby. Nejezdit s pedalem na podlaze, vymenit vadne cidlo na termostatu atd. 1.3 55kw neni bud je to 40 nebo 50 a nebo 1.6. Taky vetsina felicii jsou polovraky do kterych nikdo nechce rvat penize ani za novy gumy. Ja mam mimo jine i feldu mpi a za pet let investovano cca 40tisic. Krome plechu je vse vymeneno. Jezdi mimo mesto za 5-6l. Nepises v jake je kondici. Autorizovanej servis je na pendrek tam te akorát oberou. Prolitni skoda forum tam se dozvis hodne veci. Hoj.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.