Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Těsnění hlavy motoru škoda felice 1.6 MPI

Od: optal odpovědí: 6 změna:

Zdravím lidi potřebuji poradit mam nachystany motor na sundani hlavy,ale potreboval bych vedet par veci a to jest jak zaaretovat rozvody abych neodrovnal motor po vymene tesneni teda pokud se to u felicie dela? predem diky za odpovedi

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Rozvody se nearetujou dole ma klice a na hoře na vačce sou značky na ty se to nastaví nebo si uděláš značky svoje vlastní
doplněno 19.07.15 09:29: Až to složíš tak dřív než začneš startovat si motorem ručně několikrát opatrně otoč at maš jistotu že se ti to nepotká
Těsnění hlavy motoru škoda felice 1.6 MPI
trtr

Zdravím, aretace bývá v servisním manuálu či knize Jak na to- Felicia. Rozvody jsou trochu složitější věc, tak pokud si nejste naprosto jistý, tak jej nechte někomu, kdo to dělal. Pokud by měl motor vložky válců (jako např. 1.3), tak se musí tyto vložky zajistit. Všechno si před sundáním hlavy zdokumentujte (fotografie je ideální a to z více směrů). Po výměně těsnění pod hlavou nechte hlavu srovnat a ideálně otlakovat a přetěsnit (gufera vačky, ventilů) a nové šrouby samozřejmostí. Je toho více co se musí udělat a co se dá zvrtat, tak to řádně zvažte a udělejte pořádně.

 

optal
hodnocení

Díky moc našel jsem to i vtom opravárenském manuálu díky

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Jen doplnění po každém sudnání hlavy motoru by se měli měnit šrouby!Proč jdete měnit těsnění hlavy?Pokud byl nějaký problém a není 100% jistota vady těsnění doporučuje se minimálně otlakovat hlavu,v lepším i orovnat a dát tlustší těsnění (dle ubraného materiálcož asi u benálu není až tak nutné jako u nafty!

Osobní skušenost -očividně fouklé těsnění,hlava nerovnána,jen otlakovaná,po ujetí cca500km fouklé těsnění a zmařen motor a spousta peněz v čudu jem za ušetření orovnání hlavy!

doplněno 21.07.15 17:53:

Trtr- správné doplnění!*palec*

trtr

Zrovna na Citroenu, možná to byl nějaký Fiat, jsem byl svědkem toho, že v manuálu byla poznámka o měření protažení šroubů. Při nadměrné délce se dávali nové, 100% jistota je ale pokaždé nové. Jinak hlavu srovnat a otlakovat je samozřejmost. Tloušťka těsnění se někdy řeší a někdy ne, záleží kde je hlavní spalovací prostor a zda je to naftový či benzínový motor a také kolikátá je to výměna. Některé těsnění pod hlavu jsou značena pomocí teček (1-3). Pokud auto žere olej, dal bych nová i těsnění ventilů, i když to mohou být i kroužky.

trtr

Díky, Vaše rady jsou také velice dobré.;), ;) Hlavně když to tazatel udělá pořádně a s použitím kvalitních dílů (např. Elring,Goetze, Victor Reinz a pod.).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]