LPG: pojištění motoru

Od: Datum: 19.07.15 02:35 odpovědí: 10 změna: 24.07.15 19:42

Některé LPG servisy nabízejí při montáži zařízení pojištění motorových dílů od Kooperativy do výše 90tis Kč za jednorázovou částku (např. 2500Kč/na 7let nebo 150tis km) Služba je podmíněna pravidelnými revizemi u stejného servisu. Tato služba mne velmi zaujala, zvažuji přestavbu budoucího nového automobilu, kde není možnost LPG "z výroby" ani montáže od smluvního partnera bez omezení záruky na dotčené díly. Na stránkách pojišťovny o tomto nic není, tudíž nelze dohledat servisy s touto službou. Neví zde někdo o servisu v Praze nebo středočeském kraji s touto službou? Nalezené servisy byly značně daleko. Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.07.15 07:35

vyhozene penize,lpg vam motor neznici.mam najeto na autech ktere mely pri prestavbe 40 a 80tis.-190 a 120tis km.v servisu za tu dobu jsem byl asi 4krat a vzdy kvuli nejake banalite.pokud nemntuje do noveho vyrobce sam,tak budete mit problem se zarukou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.15 08:30

Tak zničených motorů na LPG jsem už viděl spousty. Je to dáno vyšší teplotou při spalovaní plynu. Proto také některé automobilky mají jinou hlavu motoru, pokud je zde tovární zástavba LPG.

Hlavní je vybrat na přestavbu auto, které má kvalitní hlavu motoru(ta trpí nejvíc) a pak najezdí stejně jak na benzín. Ale některá auta mají problém již při provozu na benzín, tak LPG jen urychlí nevyhnutelný konec.

Ohledně pojištění.

Pojištění se vztahuje pouze na škody, vzniklé na strojních částech motoru-ventily, vodítka ventilů, zdvihátka, písty a pístní kroužky, hlava válců, těsnění hlavy a ventilů a katalyzátor, blok motoru, vzniklé v souvislosti s provozem vozidla na pohon LPG.

Zde bude největší problém prokázat, že za destrukci těchto dílů může skutečně LPG. Kdyby pojištovna skutečně chtěla platit všechny škody, které vzniknou na těchto nejvíce namáhaných dílech, tak si do podmínek nenapíše to vzniklé v souvislosti s provozem vozidla na pohon LPG.

doplněno 19.07.15 12:00:

@hanys

Jeden výrobce LPG přestaveb dokonce sepsal černou listinu motorů, kde je problém.

http://www.motor-talk.de/foru…ment.html?attachmentId=438065

To že neviděli zničenou hlavu, tak tomu nevěřím. To jsi si vymyslel. Protože já jich viděl plno zničených i když jezdili pouze na benzín. Většinou podpálené výfukové ventily. Třeba takové HTP, tam to není vůbec neobvyklá věc. No LPG to jen zhorší.

A také před 20ti lety zde jezdili většinou upravené škodovky 105/120 a tam se hlavy řešily pořád, protože neměly tvrzená sedla.

doplněno 19.07.15 14:46:

@hanys

podle nich jsou vsechny motory na nic

Ne nejsou. Jen ty co tam mají napsané. Snad nepopíráš, že některé motory jsou kvalitnější než jiné.

netusim proc ty moje tolik vydrzely.

Vždyť jsi nic nenajezdil. Na jednom autě jsi najel 150tis km a na druhém 40tis. Z toho se moc závěrů dělat nedá.

Z tohoto pohledu se dá nazvat i motor HTP jako kvalitní, protože většina se po.ere až později.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.07.15 11:34

2x mondeo mk2 bez primazavani,najeto jak jsem uvedl vyse,a ted focus s primazavanim.zajimalo by mne jake auta mely ty znicene hlavy,podle mne bud byly nevhodne prestavene,nebo mely pri prestavbe jiz zenit za sebou,v mem servisu kde montuji plyn uz asi 20let znicenou hlavu nevideli.ale taky nemontuji do srotu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.15 14:12
avatar

No, možná je to zpackanou přestavbou, ale už jsem zažil na OII 1.6 po ujetí cca 50tkm na LPG hlavu v háji. Totéž měl kolega na stejném autě po stejném počtu km. Od té doby nám namontovali na všechny Octávky FlashLube a zatím je klid.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.15 13:48

ten vyrobce ma problemy sam se svym systemem,meli jsme ve firme 2auta a sama porucha.podle nich jsou vsechny motory na nic a netusim proc ty moje tolik vydrzely.nemel jsem namysli samozrejme stare skodovky,hodne zalezi na stavu motoru pri prestavbe.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.15 09:04
avatar
Jojo nejvetsi rozdil mezi LPG a benzinem je v tom , ze LPG ma vyssi teplotu vybuchu a nemaze. Proto LPG s primazem. Pote karbonuji vstriky. Hlavni je do jakeho motoru to chces narvat.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.15 14:41

Toyota Yaris 1,33 VVT-I pokud by to byl problém, raději se poohlédnu po jiném...LPG do nového auta chci.

Datum: 20.07.15 15:53

Nebylo by lepší zauvažovat o Fiatu Punto nebo Opelu Corsa, které se dodávají s LPG přímo z fabriky?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.07.15 16:19

Punto 1.4 od 285tis

Corsa 1.2 (doprodej minulé generace) od 254tis (+tempomat v ceně)

Hyundai i10 1.0 (předváděčka) 230tis

Sandero 1.2 od 230tis

Trh mám docela zmáknutý...

(Výbava je + - stejná. Plecháče, základní barva, klima, radio, nastavitelný volant+sedadlo řidiče, el.okna, el.zrcátka s výhřevem)

Datum: 24.07.15 19:42

A je po problému. Vyhrála nová Corsa 1,4 s továrním LPG, tímto děkuji všem za snahu poradit.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.