Pajeni stud. spoju

Od: Datum: 08.07.15 19:10 odpovědí: 5 změna: 09.07.15 03:47
Ahoj
Tahle otázka je pro paječe
mohu pokud chci přepajet pojistkovou kvůli stud. Spojů použit pistolovou pajecku hledal sem na ford foru a tam taky používáli pistolovou pajeni.
Potřebují poradit. Použit mikro pajku nebo pistolovou pajku děkuji žádnou srandu prosím

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.07.15 19:13
avatar

rozhodně už jen kvůli přesnosti a teplotě máš lepší mikro, sám jsem to několikrát předělával na pár aut a nedokážu si představit dělat to pistolí. Též je třeba počítat s ochranným lakem a jeho obnovením

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.07.15 20:47
avatar

Jestli se jedná o soket pro automobilovou pojistku a trafopáječku, nebál bych se toho.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.07.15 21:25
avatar

použij co máš de to v pohodě oběma mě se to třeba líp dělá tou pistolovou -jo a cínem neštři !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: host
Datum: 08.07.15 21:54

Hlavně si vyzkoušej pájení někde na nějaké zkušební desce nebo konektorech a pak teprve to zkoušej na autě. Záleží na teplotě hrotu, kterou na pistolové páječce moc nenastavíš, na tepelné kapacitě hrotu, zda stačí prohřát větší, masivnější spoj a na době ohřívání spoje. Některá umělá hmota v okolí spoje teplem taje, měkne.

Pokud je to pájené bezolovovou technikou, tedy pájkou bez olova, je teplota hrotu i technika pájení jiná. Možná by bylo lepší přepájení svěřit odborníkovi, který to má v paži.

Studený spoj snad může být jeden, ale že by jich bylo víc, je podivné. Je dobré se na zdánlivě studené spoje podívat s dobrým světlem a dobrou lupou, zda jde opravdu o studený spoj a pak i po zapájení, jak se povedl.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: skoda
Datum: 09.07.15 03:47

Chce to cvik a desku mít nakloněnou jako nájezdovou rampu. Když je moc kolmo, tak při velkém prohřátí a náhlém přidání cínu, cín proteče durch i do kontaktních plošek konektoru a díky tomu se nedá pojistkovka připojit na svazky. Třeba u Favorita to hrozí docela často. Lepší je přidat cín, odsát ho i se starím osávačkou a pak nafiniš propájet. Starej cín proletovávat je pitomost. Akorát se vyhřeje cesta a utrhne se od pertinaxu či prextitu nebo prexkartu.

Rozhodně mikro na 350C. Trafopájka se nekontrolovatelně rozžhavuje a snadno cín přepaluje. Pak je hnusný šedý a někteří (prasátka) se ho snaží ještě dopiplat kalafunama. Kalafuna už je jen přežiek a nepoužívá se. Stačí tavidlo v cínu.

Musí se to umět jako sváření. Pak jsou profi výsledky s dlouhým trváním funkčnosti a bez poškození desky.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.