Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nechal jsem svítit parkovací světla

Od: petr® odpovědí: 14 změna:

Zdravím.

Včera jsem zapomněl zhasnout světla. Naštěstí Fabia to má tak, že když není nastartováno, tak svítí jen parkovací. Ale i tak, bylo rozsvíceno asi pět hodin. Myslíte, že baterka dostala hodně za uši a že může být vybitá?

Děkuji.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Počítáno přes palec (nejsem elektrikář, nechť odborníci prominou). Obrysovky 4x5W max., tj.odběr 20W. Při 12V odpovídá proudu cca 1,6A. Doba odběru 5 hodin, z kapacity autobaterie tedy ubylo max. 8 Ah. Neslabší baterky ve Fabii jsou snad 44Ah. Z plně nabité baterie v ideální kodici by tedy ubylo cca 20% kapacity. Tolik výpočet. Ostatní už poradili jiní.

skoda*

vzadu mají auta 2x 10w (žárovky R10 nebo dvě 5W v kobinaci s brzdovou - třeba Felina 21/5W a 5W ... ty 5W svítí obě na jedné straně v jedné zadní lampě).

takže pro pořádek 5w PP 5W LP 10W PZ 10W LZ

... a co osvětlení spz 2x 5W sufitka nebo celosklo W5W

:)

hodnocení

2x

pokud svítili jen obrysovky a startuje to normálně, pak baterka nedostala za uši

tajemnak*

Pokud jste nastartoval, tak to s tou baterkou tak zlé nebude.

Až pojedete, ona se vám zas dobije - není zima tak bych to tak nehrotil.

hodnocení

2x

Nedostala za uši, vybitá taky není! Nic se nestalo.

jirkamatapat*
hodnocení

2x

Jak zde píší jiní,baterce se nic nestalo,já jen chci upozornit na takové udělátko(na mém P306) to je a když zapomeneš zhasnout světla,tak zazní signál,který na to upozorní.

mzxy*
hodnocení

2x
Misto vyptavani bych to dal hned na nabijecku, o cem se chcete v debatach ujistovat?samozrejme ze se baterka castecne vybila, vybitou baterku je nutne nsbit na plnou kapacitu, jinsk se zkrati jeji zivotnost, pokud nejezdite denne delsi trssy, pri popojizdeni v kombinaci s castymi starty se v aute hned tak nedobije.