Nejste přihlášen/a.
prosím poraďte,myslela jsem golf ,ale mám na pořízení auta max180tisíc,nechci starší než 2009 s co nejnižší spotřebou nejlépe koupený v čr po prvním majiteli co jsem koukala tak se Golf pohybuje kolem 200tic spíš nad,mám přemýšlet nad jinou alternativou když potřebuji aby nejlépe 10let jezdilo bez dalších investic?jtaké jsem četla že jen některé golfy mají nějaký nesmrtelný motor kteríý to je a který ne?Je tam v té ceně 2009 Hyundai i30 1.4 -ale to vůbec nevím jestli do této značky jít ale má tedy málo najeto -kolem 50tis(první majitel).Ale to už žere 6 na 100 benzín.Nejvíce budu jezdit 2x týdně 27 km tam 27zpět ,ale taky bych s tím chtěla vyjet i do zahraničí.nyní mám Berlingo spolehlivé,nikdy mě nikde nenechalo,ale už je starý a žere.
doplněno 02.07.15 00:13:staré je 15let .Doplňuji že nechci škodovku. Velikost jsem myslela že je daná tou spotřebou na které mi záleží-tedy že to bude malé auto asi do 1,4?nebo třeba i 1,6 může žrát málo?myslim opravdu malou spotřebou
doplněno 02.07.15 17:09:doplňuji že nechci ani toyotu ani jiné japonské auto měla jsem tuto značku , ale drahé pojištění a náhradní díly.Poraďte i s ttím Hyundayem prosím jestli nad touto značkou vůbec přemýšlet o nich nevím nic .Nebo raději přišetřit a zůstat u Golfa-a pokud jaký tedy má ten "nesmrtelný" motor?
Moc děkuji všem za rady vzala jsem si z toho ,že tedy pouze benzín -měla jsem Berlingo na naftu a byla spokojená tak bych asi v tom pokračovala ,ale dala jsem na to že tedy benzín a nakonec se zamilovala a již pořídila Citroen Picassi C3-koupený v ČR po prvním majiteli důchodci co mu vzali již kvůli věku(zdrav.stavu) řidičák.rok sice 2009 ale najeto pouze 55tis km.Tak snad jsem neudělala špatně ,jezdí se v něm krásně a vypadá jak nový .
Tak tomuto říkám odpověď-něco jsem se dozvěděla a taky proč ne -já si to myslela jak píšete ,jen jsem nevěděla proč si to myslim (o Hunda )takže děkuji to nechci ,zůstanu u Golfa ,prostě raději přišetřím -ale teď -jaký přesně?jak jsem psala některý VW prý má lepší motor než jiný.Ty škodovky mimo to že nechci tak se taky říká že se hodně kradou ne?i když to asi VW taky
Spolehlivé a s malou spotřebou?
T.j . nafta , ale co ušetříte na naftě tak necháte v servisu ,
kazí se i nové vozy , tedy vybírat s mechanikem ,
např ,
nepíšete jakou chcete třídu - velikost auta ,
ve Vaší cenové relaci si určitě vyberete , stačí jen hledat co Vám bude vyhovovat.
doplněno 02.07.15 20:05:No odmítat tuhou Fabii a cpát se do rozvrzané Hyuondé - kdo chce kam ,pomozme mu tam .
Kupte si Hnůjday - dobrá volba , navíc bude ještě v sedmileté záruce .
já snad nenapsala že "Hnůjday" chci,ani že je to moje volba-byla mi nabídnuta místo Golfa jako také auto s malou spotřebou ,ale proto jsem snad sem přišla a ptám se- neběžim koupit -jsme na poradte vážený -ptala jsem se a chtěla slyšet argumenty proč ne ,takže by bylo vhodné odpovídat jiným stylem .Škodovku prostě nechci ,protože jsem si jich užila dost a taky proto že Vámi vychvalovanou Fábii měla kamarádka a byla neustále s něčim v servisu,bylo mi ji až líto co to je za šunt,byla tam snad každý měsíc s něčim jinym takže nechci ani škosda ani
já nemyslim že jezdim jen 2x týdně 54 jen že to pravidelně musim jinak samozřejmě budu jezdit víc .
zkuste se podivat na toyotu prius 2.generace design nic moc ,ale v bezporuchovosti jsou nejlepsi a ve meste jezdi za 4,5l pri normalni jizde
LPG na 600 km měsíčně + občas zahraničí = max. ca 10 tisíc km za rok? Jednoznačně benzín a pokud nepotřebuje velkou káru, jde o spotřebu a jezdí klidnou jízdou tak něco od litru po 1,6..
Počítejte celkové náklady a ne spotřebu.
No jde o to že v nabídce jsou i auta co již LPG mají +benzín,to by tedy bylo vhodné nebo raději jen benzín?Nyní mám naftu a žádné vstřiky apod co tu více lisdí píše že nafta znamená častěji servis jsem řešit nemusela nic se nedělo.
a mimo město? jen se bojím té baterie a budu s tim umět jezdit i jako laik?píšou že si člověk může přepnout motory sám ,nevim jestli bych s tim uměla
rozhodne min ,nez klasicky benzin. baterie se bat nemusite v kazdem toyota sevisu se da zmerit jeji stav . prepinat motory take nemusite ,vse je rizeno automatikou .Bezte se na nejakou podivat a hlavne se svezt ,nejlepe do nejakeho dealera toyoty ,tam se muzete zeptat i na tu baterii .zde si prectete neco o priusu auto.idnes.cz/...
Na tu Toyotu Prius bacha , záruka na baterii je 8 let nebo 100 000 km ,
pak si musíte zajistit nabíjení ,
a povinné ručení bude také vyšší , jsou to 1.5 nebo 1.8 ,
baterka má také omezenou životnost četností nabíjení ,
nová vyjde na 50 000 kč ,
muzu se zeptat jake zajisteni nabijeni myslite? a propo jeste sem neslysel ze by mel nekdo s baterii problem .
V garáži nebo u rodinného domku problém nebude , ale na sidlišti se asi potáhne 50 metrová prodlužka?
Deno denně?
Vy jste zakuklený dealer , že jo
Tak stálo by u RD-co jsem si přečetla tak tou bneporuchovostí výdrží auta a spotřebou by se mi to líbilo -i cenově asi o.K. ale kdyby ta baterie odešla jsem nahraná -a nějak čím dál tím víc se příkláním k tomu zase jít do Berlinga-mám nyní mám možnost koupit po prvním majiteli ale dovoz z Německa -mám se toho bát nebo mám být ráda že jezdilo na mnohem lepších silnicích než kdyby bylo odtud?najeto 115 000,ale zase nafta co mám teď ,ale píšou spotřeba přes 5l.já mám nyní dvouulitr toto je 1,6
Německo obecně výhoda - lepší silnice, palivo i údržba. Ale záleží kdo a kde s tim jezdil, i v D se vyskytne rozbitá cesta a prase co s tim jezdí. Obvykle je ale stav řádově lepší než ojetiny z ČR.
Neřešte spotřebu ale celkové náklady, tj. pořízení, servis včetně TK a emisí, pojistka, palivo... Golf za 180 X Partner za 120 = i kdyby Golf žral 4 a Pažout 10 tak P. vyjde levněji
Jo, a 2 generace se vejde do toho rozpočtu co paní uvádí .
A 2 generace se nenabíjí? Ona jezdí na vzduch?
doplněno 03.07.15 16:27:Tak už je 3 generace - v technice min rozdíl , 2 se do rozpočtu stejně nevejde (jsou od 260 000) ,ale stejně co ušetří na benzínu vrazí po letech do baterky ,
celkové náklady budou vyšší než u nafty i benzínu dohromady .
doplněno 03.07.15 16:29:vůz od r. 2009 chce paní = 260 000
doplněno 03.07.15 16:56:Jo a nad levým předním blatníkem je zásuvka na dobíjení jen tak pro okrasu , že jo
Jestli to jezdí za 4,5 tak to je ekonomicky naprostý nesmysl. Už jen kvůli baterce - chce to na delší dobu, takže nová baterka je tutovka...
zemic - nemůžete dlouho prodat ojetý bezzáručný Prius?
Vypadá to tak,když se tady za něj tak snažíte .
doplněno 03.07.15 22:47:2 generace se dá sehnat za 180 000 , ale ne rok 2009 ,
možná 2004 .
Vybírat dopravní prostředek jen podle spotřeby paliva je ošidné. Skončíš u Babetty, věř mi...
je mi 48 a u babety skončit nemohu ,toto bude mé 24 auto za život (měla jsem Trabant,Trabant,několik škodovek 120 apod,Opel Kadet,i ten šílenej Oltcit (12l/100km ,Toyota Celica ,VW brouk,fiat Punto a Citroen Berlingo ,možná že jsem i na něco zapomněla
nejvíc jsem spokojená nyní s Berlingem, ,ale už je mu 15 a odchází ,vozím syna s postižením,tak musím mít auto spolehlivé.Nemám tedy nakonec koupit novější Berlingo?
měl jsem golfa 1.9TDi 85kW (jsou to skvělé motory) Podobné s výdrží jsou pak 66kW ale ty jsou slabé a na předjíždění líné...no není to ono. Smůla je, že 85kW se objeví sporadicky. Ideální je 85 od přímého majitele. Ostatní motory, mají problémy s hlavou? Teď nevím přesně ten problém, ale oprava je celkem dosti nákladná a tehdy jsem byl i nezávisle na sobě proškolen všemi automechaniky co znám, že pokud Golf, tak jedině 66kW a nebo 85. A opravdu jsem nebyl zklamán. Jak to je teď nevím. Mám malého sviště (swift) a spokojenost, benzín, nežere.
U aut z druhé ruky záleží jak se o ně předešlý majitel staral. Pokud lil ten správný olej, servis a opravy...to je důležité. Pokud to odrbával, tak ani ta 85 či 66 nebude bez investic. Ideálně je si sehnat v okolí automechanika, který se zaobírá danýma značkama. Třeba já znám 2 dobré mechaniky, kteří jedou čistě německá auta a ti mi i radili co a jak a opravovali, když bylo potřeba.
Tak šťastnou ruku při výběru.
Každý má jiný názor,ale tedka mám např jedničkovou octavii kombi předělávka na lpg a jezdí se stým za 8litrů plynu.Já tankuji za nějakých 750 a najedu lehkou nohou skoro 700km.Je to divné ale nechal jsem si zmenšit přívod plynu a mám to těsně na hraně aby se nepodpálily ventily.Mám tedy 1.6 mpi 75kw sice ojetinu jsem koupil ale měla 29000km! Tedka už má 55000km a zatím jsem žádnou poruchu neřešil prostě ne.Ani s tým plynem ale to musíte si najít hodně dobrýho mechanika co vám přestaví auto na plyn.Je mi 18 let začínám takže jsem lajk ale všecko co jsem zde napsal tak tu octavii měl předemnou tata který to právě koupil s těmi 29000km.Stála 180000 kč.Auto mi nyní nechal a říkal že je to auto bez investic.Protože je vlastně zmenšený ten přivod toho plynu tak asi v 5000otáčkách to začína cukat to je právě aby se šetřilo tím palivem toho plynu takže proto se najede těch 700-730km na 57 litrů lpg.Ale jak říkám každý má jinou značkou každý si vychvaluje své ale já jsem prostě škodovák a taky už ty nové škodovky nejsou co to bylo je to už spotřební zboží.Mohl bych psát a psát ale pokud už nechcete škodovku tak ji nejupujte ale já si nemůžu stěžovat na tu jedničkovou oktávu co mám.
Kupte si trabanta 1.1 z roku 1991 velmi nízka spotřeba když se jezdí na delší trasy dá se stém udělat spotřeba i 4.5 litru maže to 140 a je to prostornější než dnešní krámy a navíc servis je minimální
Jak jsem psala auto jsem již vybrala .Trabantů jsem si před 30 lety taky již užila dost legrace s nima byla to ano
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.