Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,poraďte mi,jaké auto je takzv.držák na provoz a údržbu?
Cena do 30000Kč,r.v. 1999-2001.
Děkuji.
Rok záruka?
a namátkou
výběr je převelký , záleží co preferujete , benzín , kombi ,
doplněno 06.07.15 17:20:Jinak - držák na provoz?,
u 15 letého auta může odejít cokoliv kdykoliv ,
kazí se i nové vozy .
přesně tak... rozhodě filcku bych nepovažoval za držák... tady je jediné plus levné díly a jednoduchost auta.,.
Zdravim, já mám Renault Megane 2000, 1.6 16vV (i kámoš , kterej se vyzná mi ho poradil) z mé sbírky do 30 tis. jsem scháněl taky a i když se mi nelíbil nelituji, krásný svezení a motorově super, nikde nic neteče a prej v pohodě nalítám 400tis, a to jsem z těch co lejou jen benzin...Jinak volkswagena kvůli motoru. A prdte na kecy typu Renault auto na p... atp. , to už je ohraný, já znám min. 8 lidí co maj francouze a bez větších chyb a investic. Dobře kupte a fakt radši na inzerát
jo jenže ten tvuj megan je ještě pomalu na urovni filcky.. tam se toho nema moc co posrat.. ale to jsou tak posledni použitelne auta frantíků.. pak už to jde s něma z kopce.. a draty hnijou všude,, na fabkach pomalu na každe druhe, octavy taky.. .. co se týče těch fiatu, tak hlavně pozor na korozi. některe vypadaji na prvni pohled dobře ale zespodu to je katastrofa..jinak ja bych byl i pro to punto klidně.. na takove to popojiždění stačí bohatě...
Děkuji,to je odpověď ,žadný srandičky a rýpání. I když Renaulta jsem zrovna nemyslel ,slyšel jsem,že právě na Renaulta jsou dost drahý náhradní díly. Myslel jsem na Peugeota, 406.106.,206. taky by se ještě nějaký v té ceně dal najít.
Starší Megan se sype a rezne, stejně tak Laguna. Díly celkem ujdou, ale hlavně elektrika u starších je problém... Tohle jedině nové a po 5 letech pryč s tim...
Karlosi,před téměř dvěma roky jsem koupil Pežota 306.Bylo mi jasné,že do něj budu muset strčit nějaký ten peníz (rozvody,chladič apod.)Ale dnes jsem naprosto spokojený s tou koupí.Auto jezdí za 6.5litru,kastle téměř bez rezu.Podotýkám,že jsem ho kupoval od soukromé osoby,ne v autobazaru.
Protože u takhle starých aut je nutnost oprav vpodstatě jistota, protože cenou ND nemůžou Féle konkurovat, protože Féla se prodá vždy i ve špatném stavu na rozdíl od jiných střepů, které pak nikdo nechce ani zadarmo...stačí? 55KW bych nebral...jistojistě 50ku.
No,mevím,užitné vlastnosti,vybavení ,jízdní podminky se u těch jiných cizích aut stejné ceny nedají srovnávat.
A hlavně,když nemám peníze a potřebuji něčím jezdit do práce,tak Felicii bych určitě nechtěl.Nesouhlasím,že ta jiná auta jsou střepy.Třeba francouzi vydrží s kastlí hodně dlouho,felda,pokud nebyla dělaná na vývoz je na tom s plechařinou špatně.I když,plechy nejezdí,ale je nutné je měnit a to jsou už zbytečné inveatice do starého auta.Potřebuji,aby dva roky jezdilo,bez větších investic. Nejlépe koupit soukromě,pokud ten člověk vědomě nelže.Ale pořád je to asi lepší než v AAA,tam to všechno nakrášlí a kupující neví co ho překvapí.
Tak si kup kolo. Za 30tis bude už na úrovni.
Postav se nohama na zem. Ty máš pouze 30tis Kč. To je částka, kterou nechávají lidé v servisu, třeba za výměnu spojky s dvojhmotou, nebo třeba za repas vstřikovačů, nebo při poruše turba...
Skoro každý den vidím v autoservisu nějakého zoufalce, který si koupí nějaký střep okolo 30tis a pak jen kouká, že provoz něco stojí. U feldy je obrovská výhoda, že prakticky jakákoliv závada je bez větších investic.Proto já bych jí ihned tak nezatracoval, že by jsi jí určitě nechtěl.
Ted se mi tu pod okny odváží Citroen C3 HDi. Díra v pístu, upadlej ventil, rozmácenej blok, ko turbo. Z auta zbyla prakticky jen kastle. Majitel si to koupil před pár měsíci za 39tis. Na opravu nemá(cena opravy se blíží hodnotě auta). Takže to prodává takhle, aby měl na "autobus".Protože jak se říká, kdo chce kdo chce mít opici, musí mít i na banány. Jenže v případě modernějších aut je těch banánů potřeba více.
Naprostý souhlas,felda není žádný terno,je to hlučný,moc to nejede a když se o to člověk trochu nestará hnije to před očima,nemá ve většině případů naprosto žádnou výbavu...
Ale přesně jak píšeš,je to auto které opraví prakticky každý,jeho technika je tak jednoduchá že 90% oprav zvládne šikovnější kutil v garáži vyzbrojený golou a heverem,nemá žádné výrazné konstrukční chyby a díly i v originální kvalitě nejsou příliš drahé(o těch čínských se ani nevyplatí uvažovat,ztráta peněz)..na svou velikost má velkorysý vnitřní prostor,hodně uveze a motor aspoň s minimální péčí najede přes 500 000(bavím se o 1,3)
Pokud má tazatel na auto za 30 tisíc,volba je to ideální,páč nejspíš nedisponuje nevyčerpatelným kontem aby si mohl dovolit živit něco víc nóbl,prostě tak to je,musíš jezdit tím na co máš..ono možná koupíš´´lepší´´auto za stejnou cenu,ale první náročnější oprava je pošle na vrakoviště protože prostě na ni mít nebudeš
Děkuji Vám za odpověď,je to tak,nemám peníze ,jemi 63 let,ještě se chci trochu povozit a užít si trochu auta.
Nevím proč ten pán je tak rýpavý,že si mám koupit kolo.!? chci jenom radu.Od toho ten portál snad je. Sdělit si zkuišenosti,poradit,slušně a né hned tykat jako koňovi.
Mrkněte na tu Mareu 1,9 JTD (zajímal jsem se o ní že jí koupím jako rodinné auto) V Německu často slušná za 500 euro, v ČR jsem jí nezkoumal (z Německa jsou obvykle ve výrazně lepším stavu). Pohodlná, prostorná, dobře jede, výborný výhled i na couvání, nesype se, moc nerezne a protože Fiat tak je nedoceněná = levná. Měl jí soused a kdyby jí při 350 t km nevyboural tak jezdí furt - autu nic nebylo. Žrala tak 6L/100 km a jezdila slušně, pohodlná i na dlouhé trasy. Měl verzi myslim 81 kW.
Podobné jsou skoro furt a často za 500 euro relativně pěkná.: Tahle je s nefunkční klimou a má orezlý kotouče, bez klimy se jezdit dá, kotouče nové a jezdilo by to Zadní stěrač nejspíš dráty, nebo za pár korun z vrakáče... Ale vzhledem k ceně za dovoz + CZ doklady (ca 10k) bych hledal spíš něco na českých značkách, určitě euro3, tj. roky výroby 2000 - 2002 (2003?) Motor určitě naftu, ta 1,9 JTD je super motor - držák. Benzín by vás sežral..
doplněno 08.07.15 15:16:Jestli "na houby, zahradu, k doktorovi"Tak Punto. Ty starší se pojízdné rozdávaj i zadarmo - nikdo to nechce. To už se tu řešilo - nejlíp Punto 2 po FL, motor 1,2 8V (nemusíte řešit rozvody - při prasknutí rozvodu se motor nepotká)
Andel - on má trochu pravdu - chci opici mám jen na půl opice a na banány už nezbyde - to trochu zoufalost je.. Ale slušné auto za levno se najít dá. Zásadní je aby to nebyla kasička na peníze = rozlišit šrot od zachovalého stavu který chvíli vydrží funkční bez velkých investic.. Velká položka jsou i pneu, tj je dobré aby k autu byly aspoň slušné zimní.
Fiesta, Focus ...v benzinu, lepsi je Focus, ale fiesta bude v lepsim stavu... Fiesta samozrejme strci popelnici, jako je Felicie, okamzite do kapsy a Focus je nejmin o 2 tridy vys
doplněno 09.07.15 15:38:Opla jsem nemel, takze nevim...
nevim proc by mel pocitat s tak drahymi opravami u benzinu? Za co? Kdysi jsem koupil fiestu dokonce za 23 nebo za kolik, od nejakeho chlapa pres inzerat. By jsem s ni nekolikrat v chorvatsku, kazdy den tam a zpet do prace 2x 35km, a v zivote tomu autu nic nebylo, menil jsem jen stabilizatory, desticky, olej, jo a jednou se pak neco stalo s volnobehem, asi krokovy motorek nebo lambda, ale to uz jsem to prodaval protiuctem misto opravare ... a koupil jsem si vetsi a silnejsi auto... rad na fiesticku vzpominam, prozila se mnou hodne kilometru a zazitku a sla kdekoli zaparkovat (jezdil jsem do prace do Prahy)
A co opel ASTRA ,karoserie vypadá hezky.Jak ten na tom je? Karoserie už asi bude taky špatná,když by to byl ročník 2000?
Astra vcelku ujde, ale taky dost rezne a většina bude shnilá... Focus je OK, ale je třeba mít 30k rezervu na opravy.
Nejlepší poměr výkon/ cena je Marea nebo Punto. Koupit za 20 funkční stav a 10 mít rezervu na opravy...
Felda má mizernou bezpečnost.
No,když mám mít ještě 30 na opravy,tak to simůžu koupit auto do 60000.A tam už je předpoklad,že to pokladnička na peníze nebude. Ikdyž,může být,ale určitě je menší pravděpodobnost poruchy.
Ta pravděpodobnost poruchy je prakticky stejná, rezervu 30k na opravy musíte mít i u Focuse za 60. Spíš bude celkově lepší stav, ovšem poruchy jsou náhlé a stojí stejně peněz jak u drahého tak u levného. Např. odejde alternátor = musíte sehnat jiný = cena stejná. A ten celkový stav - často má to za 60 jen nasazenou cenu, ale stav je stejný jako to za 30.
Pokud vezmete auto za 30, tak jakákoliv dražší porucha znamená být bez auta a 30k v háji. A samotný provoz je tak 10k za rok i když nic neujedete - pojistka, náplně + nějaká drobnost a je to.
Jen v ČR pozor, většina ojetin je v mizerném stavu - po bouračce, porucha a oprava "aby to jelo a šlo prodat", před velkým servisem - spojka, brzdy, rozvody, pneu... Chce to pořádně prohlédnout, projet, vyzkoušet jestli všechno funguje. Ideálně někdo kdo zná typ auta a ví na co koukat... Problém je i exekuce na vlastníka - reálně to nezjistíte, KS bude neplatná = auto vám seberou, peníze fuč...
Zdravím ,
taky přidám trochu do mlýna . Před rokem sem kupoval 206 za 25 tisíc. Je to třídvéřák 2001 1.1i , nejnutnější oprava byla výměna ramen řízení , během roka mi odešla ještě spojka ale to bylo spíše tím , že sem se učil jezdit. Autíčko je to malé ale dobře se v něm sedí i mému otci a dobře se mu do něj leze díky větším dvěřím , vždy když si ho půjčí tak je spokojenej.
Autům teda vůbec nerozumím , ale ta 206 se mi libí víc než felda , a když se podívám po silnicích tak jich taky jezdí docela dost. Jasně jako každý auto má svý mouchy na který je se potřeba zaměřit.
J
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.