1.9 TDi 96 KW AVX

Od: Datum: 28.06.15 07:25 odpovědí: 4 změna: 28.06.15 17:44

Ahoj,chtěl bych se jen orientačně optat o co se může jednat,auto mám krátce,tak nevím jestli je to normální nebo není . Jde o Superba , r.v. 2003 , 1.9 TDi , 96 kw , AVX . Jedná se o to, že trvá delší dobu než začne turbo tlačit . Je to vždy od cca 2 000 otáček/min. Jezdil jsem s HDi tak mě tohle docela zarazilo,protože musím auto hodně točit aby při řazení nahoru " nechcípalo " . ( hodně točit --- 3000-3500 ot/min.) . V praxi to vypadá asi takto : Rozjedu dvojku dostanu se na 2000ot/min auto začne tahat dopředu,zařadím 3... pokud se dostanu lehce pod nebo na hranici 2000ot/min tak auto nemá tendenci zrychlovat,ale dusit se ... pak se dostanu nad ty dva ticíce a auto začně docela "silně" tahat ...se čtverkou to samé , začně tlačit až od těch dvou tisíc a táhne i k 4000 tisícům bez toho aby auto spadlo do " nouzáku " . Na dálnici mě to nevadí,pokud neklesnou otáčky lehounce pod 2tis. tak auto jede a není problém,problém je spíše ve městech kdy se chci dostat rychle z křižovatek,musím auto dost vytáčet abych ho držel při výkoně . Kolega má Passata s tím samým motorem a tlačí mu to už od 1600-1700 ot/min,proto mě to trápí. Turbo není od oleje a ani nepíská. Na turbu byl měněn podtlakový regulátor(i podle slov prodejce),ale nevím kdy ,pouze vypadá " čerstvě "že bylo měněno .Než se tím začnu zabývat,tak sem se chtěl optat jestli je normální aby byl do 2000tis/ot uplně mrtvý .


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pepe1222
Datum: 28.06.15 10:02

Normální to není. Mělo by to být nějak od 1600 ot. Na turbo má vliv chybný podtlak. Je dobré zkontrolovat veškeré hadice od vývěvy vzadu na hlavě. Je možné, že to saje falešný vzduch a turbo zabere až při vyšším podtlaku a nebo je vývěva - tandemové čerpadlo na konci života. Těch několik hadiček stojí pár korun.

http://www.skoda-dily.cz/esho…adlo-paliva-podtlaku-tdi.html

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pe157
Datum: 28.06.15 12:30

Aaaaaa děkuji Vám moc, skvěle jste mě navedl . Na tandemovém čerpadle se " vygiglává " nátrubek, jedna z možností je to poklepat nebo zalepit tekutým kovem,dle informací z internetu,mrknu pak na to . Každopádně díky moc . Při brždění ( několikrát posobě zmáčnutý pedál ) mi pedál ztvrdnul,po chvilce ale vše OK,souvisí to s tím čerpadlem,takže Vám mockrát děkuji za radu,mám se čeho chytit.

Od: radekradeczech
Datum: 28.06.15 13:37

Dobrý den.

Motor 1.9Tdi (ať rotačka nebo PD, na tom nezáleží) má turbodmychadlo, které má účinek od 1750-1800ot./min. To znamená, že pokud přidáte plyn na vašich 1600otáčkách, tak se nemůžete divit, že se nic nestane! Možná se Vás to teď dotkne, ale pokud řadíte na 2000ot./min z dvojky trojku, vraťte se zpátky do autoškoly!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepe1222
Datum: 28.06.15 17:44

Já tedy řadím kolem 1800 ot. průměrnou městskou spotřebu mám 5,2 podle PC a jezdím denně. Motor je po testech jako nový a vůbec není důvod točit nad 2000 ot.

doplněno 28.06.15 17:46:

http://forum.skodahome.cz/top…172-chip-tuning-19-tdi-96-kw/

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.