Dobrý den, dnes jsem s kamarádem měnil spojku na mé Felicii 1.3 MPI. Po výměně spojky (LUK) jsme seštelovali spojkový pedál, aby byl cca ve výšce bzdy. Když jsem auto zkoušel, tak spojka zabírala strašne, doslova extrémě nahoře a při vyšších rychlostech prokluzovala..Kamarád mi sešteloval pedál níž a prokluzování bylo pryč, avšak spojka zabíra strasně moc nahoře. Co si o tom myslíte? Z celé té výměny mám špatný pocit...
Ahoj nedavno jsem tez menil spojku a chovani bylo uplne jak popisujes do detailu stejne. Nepodarilo se mi to nastavit nijak rozumne. Jen tak ze neprokluzuje, ale kdyz se jen dotknu nohou pedalu tak spojka vypina. Dal jsem to neresil. Kdyz jsem spojku dotahl tak klouzala kdyz jsem ji povolil tak v pohode. Pedal jsem nesteloval nemel jsem na to cas. Ale pravdou je ze jsem cekal zabirani pekne odspodu a ne az na samem vrcholu...
Díky za odpovědi. Jsem z té výměny zklamanej, čekal jsem, že spojka bude zabírat uprostřed. Co nadělám, zvyknu si.
trtr
Zdravím, může být ohnutá vypínací páka (vydlice), to pak můžete štelovat do konce života. , Problém bývá také s lankem (lanovodem) spojky-někteří výrobci je dělají delší než originál!
P.S.: Předpokladem správné funkce je též bezvadný stav samostavu.
luke18*
Lanko zůstalo původní, na tu vidlici se podívám, štve mě to..
trtr
Pokud je lanko původní, může být vytahané, ale to by měl samostav napravit.
jure
Tam samostav nikde není!
Spojka Sachs to neudělá s ložiskem ZVL (je tlustší a robustnější, takže je i dál.
Někdy jsou vydřené i setrvačníky, proto je to nahoře.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.