Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace v e-shopu

Od: miraka56* odpovědí: 5 změna:

V březnu 2015 jsem v internetovém obchodě Petr Dostál, Jeronýmova 1623, Úvaly u Prahy objednal sdružený elektronický přerušovač blinkrů a dobíjení baterie Elba 6V na motocykl Simson. Dostal jsem poštou repliku Polské výroby SEGU 6V.Po namontování blinkry nefungují.Na reklamaci p. Dostál nereagoval.Osobně jsem ho navštívil a předal přepínač Blinkrů k reklamaci.Doklad o předání jsem si musel osobně vyžádat. Asi za 1,5 měsíce, protože na e-mailové urgence nikdy už nereagoval začal kolotoč výmluv a slibů. Při další osobní návštěvě mi sdělil, že mi to už skutečně poslal.Nedošlo nic a na telefonický dotaz mi sdělil, že se to asi na poště ztratilo.A tak je to jen samá lež kolem dokola, nebojí se ani varování ani snad nějaké kontroly. Nebo snad e-shop nemusí respektovat reklamační podmínky? Zkušenost s obchodní inspekcí mám takovou, že market dostal pokutu, já za špatně oceněné zboží rozdíl v ceně už ne! Jak postupovat, abych dostal reklamované zboží, nebo vrácení peněz? Soudit se pro 500,- by jen byly další výdaje. Děkuji. Miroslav

doplněno 25.06.15 09:39:

Zapomněl jsem dodat, že v původní obálce nebyl u zboží přiložen žádný doklad. Prostě nic. Nemám tedy v ruce žádný doklad, pouze uschovanou původní obálku a jen když jsem osobně pana prodejce navštívil, potvrdil mi předání k reklamaci na kus papíru - razítko a podpis.

doplněno 25.06.15 10:02:

Zapomněl jsem dodat, že v původní obálce nebyl u zboží přiložen žádný doklad. Prostě nic. Nemám tedy v ruce žádný doklad, pouze uschovanou původní obálku a jen když jsem osobně pana prodejce navštívil, potvrdil mi předání k reklamaci na kus papíru - razítko a podpis.Zboží jsem platil převodem z účtu.

doplněno 27.06.15 14:24:

Po posledním telefonátu se v panu D.asi hnulo svědomí,když v telefonu taky uslyšel hlas rozhořčené manželky.Hned druhý den jsem obdržel reklamovaný přerušovač blinkrů.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Kontaktujte pořad"Černé ovce,"oni si s ním už poradí !
Takových hajzlíků je u nás čím dál,tím více :(
Eshopy musí mít svá pravidla i řády,stejně tak,jako obchody kamenné.

 

styxs
hodnocení

0x

obchody.heureka.cz/...

Možná se Vám něco bude hodit-Ahoj Mirek

 

mzxy*
hodnocení

0x

odpověď je v novém občanském zákoníku, nastudujte a požadujte vrácení celé kupní ceny, nejépe písmně dopisem s dodejkou

 

sos*
hodnocení

0x

Již dávno jste měl odstoupit od smlouvya chtít peníze a ne jen reklamovat..Ale ta možnost tady ještě trochu je. Dejte mi kontakt a trochu více podkladů a já Vám pošlu vzor dopisu k odstoupení od smlouvy jmhad@seznam.cz

 

dastr65
hodnocení

0x

Taky mám s panem "podnikatelem" Dostálem negativní zkušenost... už přes rok mě dluží peníze za nikdy neposlanou spojku na čtyřkolku...Nevím jak to řešit... Ale už pro můj dobrý pocit to zjara vyřeším...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]