Reklamace v e-shopu

Od: Datum: 24.06.15 15:53 odpovědí: 5 změna: 11.01.16 18:15

V březnu 2015 jsem v internetovém obchodě Petr Dostál, Jeronýmova 1623, Úvaly u Prahy objednal sdružený elektronický přerušovač blinkrů a dobíjení baterie Elba 6V na motocykl Simson. Dostal jsem poštou repliku Polské výroby SEGU 6V.Po namontování blinkry nefungují.Na reklamaci p. Dostál nereagoval.Osobně jsem ho navštívil a předal přepínač Blinkrů k reklamaci.Doklad o předání jsem si musel osobně vyžádat. Asi za 1,5 měsíce, protože na e-mailové urgence nikdy už nereagoval začal kolotoč výmluv a slibů. Při další osobní návštěvě mi sdělil, že mi to už skutečně poslal.Nedošlo nic a na telefonický dotaz mi sdělil, že se to asi na poště ztratilo.A tak je to jen samá lež kolem dokola, nebojí se ani varování ani snad nějaké kontroly. Nebo snad e-shop nemusí respektovat reklamační podmínky? Zkušenost s obchodní inspekcí mám takovou, že market dostal pokutu, já za špatně oceněné zboží rozdíl v ceně už ne! Jak postupovat, abych dostal reklamované zboží, nebo vrácení peněz? Soudit se pro 500,- by jen byly další výdaje. Děkuji. Miroslav

doplněno 25.06.15 09:39:

Zapomněl jsem dodat, že v původní obálce nebyl u zboží přiložen žádný doklad. Prostě nic. Nemám tedy v ruce žádný doklad, pouze uschovanou původní obálku a jen když jsem osobně pana prodejce navštívil, potvrdil mi předání k reklamaci na kus papíru - razítko a podpis.

doplněno 25.06.15 10:02:

Zapomněl jsem dodat, že v původní obálce nebyl u zboží přiložen žádný doklad. Prostě nic. Nemám tedy v ruce žádný doklad, pouze uschovanou původní obálku a jen když jsem osobně pana prodejce navštívil, potvrdil mi předání k reklamaci na kus papíru - razítko a podpis.Zboží jsem platil převodem z účtu.

doplněno 27.06.15 14:24:

Po posledním telefonátu se v panu D.asi hnulo svědomí,když v telefonu taky uslyšel hlas rozhořčené manželky.Hned druhý den jsem obdržel reklamovaný přerušovač blinkrů.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: wamp®
Datum: 24.06.15 16:42
avatar
Kontaktujte pořad"Černé ovce,"oni si s ním už poradí !
Takových hajzlíků je u nás čím dál,tím více :(
Eshopy musí mít svá pravidla i řády,stejně tak,jako obchody kamenné.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: styxs
Datum: 24.06.15 16:56

http://obchody.heureka.cz/aleva-cz/diskuse/

Možná se Vám něco bude hodit-Ahoj Mirek

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 24.06.15 18:40

odpověď je v novém občanském zákoníku, nastudujte a požadujte vrácení celé kupní ceny, nejépe písmně dopisem s dodejkou

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sos®
Datum: 24.06.15 18:49

Již dávno jste měl odstoupit od smlouvya chtít peníze a ne jen reklamovat..Ale ta možnost tady ještě trochu je. Dejte mi kontakt a trochu více podkladů a já Vám pošlu vzor dopisu k odstoupení od smlouvy jmhad@seznam.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dastr65
Datum: 11.01.16 18:15

Taky mám s panem "podnikatelem" Dostálem negativní zkušenost... už přes rok mě dluží peníze za nikdy neposlanou spojku na čtyřkolku...Nevím jak to řešit... Ale už pro můj dobrý pocit to zjara vyřeším...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.