Karburátor Bing 18/14 skušenosti?

Od: Datum: 23.06.15 16:29 odpovědí: 5 změna: 21.05.16 22:33

Má někdo skušenost s karburátorem bing 18/14,který se používál na Manet korádo?Opravoval jsem korádo.(komplet GO)

Všechno mám v pořádku.Jiskra,tlaky,ale né a né nastartovat.Je to kopačka.Karbec jsem komplet vyčistil,a nic.Vypadá to,jako by palivo nebylo.Proto se ptám.Setkal se někdo s touto závadou?Ví někdo,kolik benzínu má být v plovákové komoře a jak to změřit?Dle mého nepřeplavuje,ale jak zjistit,jestli ano,nebo ne?Na babetách to bylo jednoduché.Ale bing-neznám.Logikou jsem přemýšlel.V nádržce jsou 2 trysky.jedna na jehlu a druhá(kratší)je na bohatost směsi.Ano.ta první má být v benzínu.ale proč ta kratší je,asi 5mm nad hladinou?Hledal jsem na internetu princip(funkci)toho karbce,abych pochopil.Ale nikde nic.Jednou jsem ho nakopl,ale mněl vysoké otáčky.Než jsem to stačil seřídit,kluk mi ho vypnul chcípakem.Pak už ani rána.Má někdo s tímto karburátorem skušenost?Poradte.Nebo jde ho nějakým nahradit?Je tam docela málo místa.Jedná se o karbec typ-Bing 18/14/108.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.06.15 21:39
avatar

Sice to není až tak odpověď na otázku, ale je to zajímavý článek o těchto výrobcích

http://www.babetta.info/Babetta/articles.php?article_id=3

doplněno 23.06.15 22:29:

tady v AJ, v ČJ jsem nenašel

http://www.bingpower.de/downl…tenblaetter/type15161718e.pdf

odsud - i další typy karburátorů BING

http://www.bingpower.de/en/service/data-sheets/

Ohodnoceno: 0x
 
Od: moto®
Datum: 24.06.15 22:48
avatar

U maloobsahových prdítek bývá obvykle příčinou startovacích problému ucpaná volnoběžná tryska. Je to tim biobordelem co se přidává díky ekoteroristům do benzínu a Babiš si na tom mastí kapsu.
Po odpaření to dělá lepivý paplajz podobný fermeži a ten ucpe volnoběžnou trysku, to je ta co je vedle hlavní trysky pod jehlou. Čistím to drátkem vytrženými z drátěného kartáče a kápnu na to něco co mám po ruce, aceton, líh nebo třeba WDčko, v dílně mám i spray přímo na karburátory. předpokládám tedy, že funguje ventilek plovákovky. Z boku karburátoru jsou dva šroubky, jeden kolmo k šoupátku, tím se štěluje doraz šoupátka a druhý šikmý je na seřízení vzduchu k volnoběžné trysce. Ten se lehce utáhne a pak o cca 1,5 otáčky povolí. Pak se ještě může trochu po nastartování a zahřátí motoru doladit. I při běžném vyčištění může uniknout, že je pididirka ve volnoběžné trysce zanesená.


doplněno 30.06.15 09:24:

To dle mého skromného názoru nebude stavem motoru, tedy ložiska, gufera, ale něco mezi karburátorem a zapalováním. Osobně bych skusil stroboskopickou pistoli zjistit jak pálí jiskra, především v jaké poloze, mělo by tak cca 2mm před horní úvrati a případně půjčil funkční karburátor. Každý doma stroboskop samozřejmě nemá, mají ale v každé lepší dílně a tak je lepší nekam odtlačit či odvézt než na tom mařit mládí.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.06.15 16:09

Jo,to jsem už všechno zkoušel.Naštval jsem se a opět celý rozpůlil.Přišel jsem totiž na to,že to dává benzín,ale zpětný tlak má tak malý,že tu kapku benzínu nerozstřikne.Všechny simeringy opět vyměnil,a stále nic.Dnes to budu znova rozkopávat,nebot mi to nedá.Sakra.Ložiska jsem vyměnil,bufera mám nové,(samozřejmě ten jeden jsem otočil podle manualu)písní kroužky nové,tak co sakra dělám špatně?

Od: tomast
Datum: 21.05.16 22:33

Zdravim,

take jsem tento tyden koupil Manet Korado. Silnejsi dvoukilowatovou verzi. Problem pri nastartovani, kdyz chytne tak je vse v poradku a dojedu klidne i deset kilometru. Zadny problem, ale nastartovat horor. Zjistil jsem totalne zabordelenou nadrz, sitko u karburatoru, filtr v nadrzi a cely palivovy system od rezu z nadrze. Nadrz i sitka jsem vycistil, karburator take, pridal jeste palivovy filtr, vymenil svicku, smontoval a problem trva. Tak uz nevim co dal.

Motorku jsem koupil od jednoho dedy. Jestli delsi dobu stala nevim. Muzu zmerit u souseda tlaky ve valci, ale nevim kolik by meli normalne byt a nikde jsem info nenasel. Poradite nekdo?

Dekuju za info a preji spousty krasnych zazitku a najetych km.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kraken123
Datum: 16.10.15 18:09

Najprv - pozri prívod benzinu do karbecu vykruť šrobku v strede dekla hadičky a vidíš či ide...

Potom vykruť dva šroby nad deklom šupátka vytiahni obe šupátka...

Vyber karbec - odmontuj kryt plavakovej komory - plavak je na mojom korade rovnobežný z telesom karburátora.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.