Jaky typ motoru 1.9 77 kw nebo 2.0 103 kw

Od: Datum: 22.06.15 21:28 odpovědí: 7 změna: 24.06.15 07:21
avatar

Dobry den mam v plánu si koupit octavii 2 auto každopadně budu mechanicky upravovat navyšovat vykon motoru nemyslim čip každy mě odrazuje od 2.0 tdi 103 kw že jsou stím problemy ale je tam 6 kvalt ktery se pro upravu hodi lépe

puvodně jsem měl v plánu 77 kw ale je tam 5 kvalt mate někdo skušenost jestli jde do 77 kw dat nějak převodovka z 103kw jeno mě to napadlo tak se ptam.

Vaše skušenosti s 77 kw nebo 103kw každa rada je pro přectavu dobrá.

Předem děkuji za odpověd

doplněno 23.06.15 22:38: A zákoník se dá jezdit s 2.0. Jezdil jsem s 1.9 za 5.5 při normální jízdě
Něj kód motoru? Pro 1,9a2.0

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.06.15 21:32

osobně bych volil 1.9 tdi a pokud se nepletu, tak se tam dával i 6-ti kvalt.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sle
Datum: 22.06.15 21:37

103kW méně žere, auto je svižné. Záleží jen na pěnězích. Víc v tom nehledejte.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.06.15 13:05

1) Který 2.0 TDI 103 kW? Montovaly se tam tři rozdílné motory s tímto označením (osmiventilový s PD vstřikováním, šestnáctiventilový s PD vstřikováním a šestnáctiventilový s CR vstřikováním). Každý z nich má jiné potenciální problémy.

2) Není lepší rovnou koupit výkonější auto než dělat nějaké mechanické úpravy?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.06.15 13:48
avatar
Buď 16v 2004-2010
Nebo 8v 2004-2010
Cr je od 2010-2013 ten je relativně nový a je pro mě osobně drahý
Cena do 120 000Kč
Datum: 23.06.15 14:25
avatar

No ale 77 kW má také 4 druhy motorů ,

nejlepší je s kodem BKC (2004 - 06 )- oproti jiným má zdokonalený EGR ventil s chladičem výf.plynů .

nejhorší je BLS (2006 - 09 ) - má DPF a o litr vyšší spotřebu .

BJB ( 2004 - 06 )- v pohodě

BXE (2006 -10 )- některé kusy najedou půl milionu , některé prosluly zadřením na klice ,přetržením ojnice ,rozmlácením bloku ,

Při koupii si diagnostikou načtěte korekční množství vstřikovačů , vysoká hodnota může značit špatný vstřikovač,horší kompresi nebo ojetou vačku .

Jinak na zadní nápravě často zareznou excentry a nejde seřídit geometrie .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.06.15 19:14
Tady někdo čte Svět motorů :))
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.06.15 20:25
avatar

Zkušenosti z O2 mám :

1.9 TDI 77 Kw BLS (2009) dobrý, ale s rizikem vadného přetaženého šroubu na ojnici...

2.0. TDI BMM (2010) jednoznačně nejlepší.Odstraněn DPF + další úpravy.Výkon super.Spotřeba úžasná.Zatím naj. 163 000 km.Tento motor mi prostě sedí.Starty, citlivost, výkon...

2.0. TDI CFHC(2011) comonrail.Tady už to nadšení bohužel padá.Na BMM prostě nemá.Výkony stejné, ale jen papírově.Je to sice tiché, ale spotřeba a charakteristika to není ono...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.