Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ojeté auto do 60 000kč

Od: novada* odpovědí: 12 změna:

Zdravim. Jsem student. Hledám alternativu. Ačkoliv nechci, ale jsem nucen se zbavit svého peugeota 406 break r.v. 2003 2.2HDI 98kw top stav (1.majitel měl exekuci a neřekl mi to). Peugeot měl: ABS, ESP, ASR, Aut. klimu, 4x el.okna, 4x airbag, tempomat, palubní počítač, vnitřek semiš a imitace dříví.

Hledám něco obdobného, něco podobně velkého. Nebo klidně ať je to sedan ale ať to trošku vypadá. Chci něco naftového s turbem (spotřeba ideál do těch 10l). Jezdim ve městě. Mám k tomu své důvody, proč zrovna naftu, takže s benzinem na mě nechoďte. Ideálně něco s Common Rail aby to mělo sametově jemný chod. Chci něco novějšího.. Zhruba ten rok 02-03.

Vůbec nic mě nenapadá s těmahle možnostma a v takové výbavě. Napadá vás něco?

doplněno 21.06.15 14:37:

A ještě jsem zapomněl dodat, aby to mělo výkon. Takže cca něco obdobného.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Citroën C5 Break 2.2. HDI? Těch je dost...

doplněno 22.06.15 13:22:

Je evidentní, že má naftu načerno (případně "zdarma") - takže proto asi ten výběr. Do města bych volil nějaké menší vozítko s 1,5D, ale když pán chce common rail - asi má kvalitní naftu nebo možnost repase vstřiků... Případně má turba doma v zásobě...

Za tu cenu prostě buď sežene ojetou mr.ku nebo starší kus nóbl káry... co tak mercedes? sauto.cz/...

Těch je dost... hmm to stojí za úvahu ...

novada*
hodnocení

Vono i benzin bych mohl mít zadara, jen tak naokraj

mate59
hodnocení

0x

A co tak jeho nástupce, 407-čku.

novada*
hodnocení

407 jsem koukal ale za 60 000 moc není.

lukas93
hodnocení

0x

Nevím sice proč chceš do města naftu, když v tom nevidím jedinou pozitivní věc, kromě pár litříků ušetřených na spotřebě..I atmosférickej dvoulitr v benzínu by se ve městě v pohodě vešel do 10l/100km. Zdaleka tolik by mu nevadily krátké trasy, studené starty atd.. Blablabla.. Ale to ty asi víš..