Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ojeté auto do 60 000kč

Od: novada* odpovědí: 12 změna:

Zdravim. Jsem student. Hledám alternativu. Ačkoliv nechci, ale jsem nucen se zbavit svého peugeota 406 break r.v. 2003 2.2HDI 98kw top stav (1.majitel měl exekuci a neřekl mi to). Peugeot měl: ABS, ESP, ASR, Aut. klimu, 4x el.okna, 4x airbag, tempomat, palubní počítač, vnitřek semiš a imitace dříví.

Hledám něco obdobného, něco podobně velkého. Nebo klidně ať je to sedan ale ať to trošku vypadá. Chci něco naftového s turbem (spotřeba ideál do těch 10l). Jezdim ve městě. Mám k tomu své důvody, proč zrovna naftu, takže s benzinem na mě nechoďte. Ideálně něco s Common Rail aby to mělo sametově jemný chod. Chci něco novějšího.. Zhruba ten rok 02-03.

Vůbec nic mě nenapadá s těmahle možnostma a v takové výbavě. Napadá vás něco?

doplněno 21.06.15 14:37:

A ještě jsem zapomněl dodat, aby to mělo výkon. Takže cca něco obdobného.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar jmlc

Citroën C5 Break 2.2. HDI? Těch je dost...

doplněno 22.06.15 13:22:

Je evidentní, že má naftu načerno (případně "zdarma") - takže proto asi ten výběr. Do města bych volil nějaké menší vozítko s 1,5D, ale když pán chce common rail - asi má kvalitní naftu nebo možnost repase vstřiků... Případně má turba doma v zásobě...

Za tu cenu prostě buď sežene ojetou mr.ku nebo starší kus nóbl káry... co tak mercedes? sauto.cz/...

Těch je dost... hmm to stojí za úvahu ...

novada*
hodnocení

Vono i benzin bych mohl mít zadara, jen tak naokraj

 

mate59
hodnocení

0x

A co tak jeho nástupce, 407-čku.

novada*
hodnocení

407 jsem koukal ale za 60 000 moc není.

 

lukas93
hodnocení

0x

Nevím sice proč chceš do města naftu, když v tom nevidím jedinou pozitivní věc, kromě pár litříků ušetřených na spotřebě..I atmosférickej dvoulitr v benzínu by se ve městě v pohodě vešel do 10l/100km. Zdaleka tolik by mu nevadily krátké trasy, studené starty atd.. Blablabla.. Ale to ty asi víš..

Jak už tu někdo zmiňoval, tak octavia I. 96kW bude se hledat asi těžko, popř. sehnat 1.9 s 81 popř. 66kw a nechat do dát načipovat.. Změna ve výkonu je dost výrazná a spotřeba pořád krásná.. bohužel najít kus s reálným stavem tacho bude problém, většina má nalítáno přes 300tkm, ale na inzerci je takových jen málo a každý prodejce se snaží, aby měla najeto do 200tisíc... Smutný.. Ale těch aut je na každém rohu mraky a v pohodlí se Peugeotu opravdu nevyrovnají.. Ve výbavě většinou taky nic extra.. Jako jediné velké pozitivum u oktávie bych viděl jen ten motor..

Ještě mě napadá jako skvělá volba Ford Mondeo s 2.0TDci 96kW, bohužel většina verzí jsou kombi, tak najít liftback nebo sedan bude trochu obtížnější, ale určitě bych Mondeo vzal radši než Škodovku.. K tomu perfektní jízdní vlastnosti.

Dále třeba Audi A4 B5 s 1.9TDI..

takjan*

Sametově hladký chod nemůže mít žádný nafťák. Z principu.

novada*
hodnocení

Kdo říkal, že naftě vadí krátký vzdálenosti? To je prostě jen přežitek z dob, kdy to někdo jen tak plácnul. Podívejte se na naftový auta, na dodávky.. Jezdí to deno denně a nic se tomu neděje. Krásný příklad transit 2.0TDDI, najeto 380 000km a motor běží jak když by sjel z linky, ani olej nežere. Navíc u benzínu kondenzuje voda ve výfuku a výfuk díky krátkým vzdálenostem výfuk shnije zevnitř. Jinak já odjakživa nemam rád benzinový motory. Mám rád naftu, protože se to nemusí točit a má to turbo. Prostě nafta je pohodovější.

Proč všichni řešíte kvalitu nafty a vstřiky? U benzinu to odejde zjevně taky při takových kilometrech, jako u nafty.

Napadlo mě Volvo S40/V40 .. nějaký pozdější výroby s přímym vstřikem.. 85kw nafta .. co vy na to?

lukas93

Právě že to jezdí deno denně.. Naftu si kupuje někdo, kdo fakt hodně jezdí.. Krátký trasy nevadí, když je budeš jezdit často a motor nestačí vychadnout.. Argument typu, že u benzínu shnije výfuk je naprostý minimum proti tomu, jaký problémy se můžou projevovat u nafty po krátkých jízdách se studeným motorem ve městě atd.. Navíc, když ti jde o to, aby se to nemuselo točit, taky si můžeš pořídit přeplňovaný benzín.. Jinak je podle mě je pohodovější benzín.. Ať už jde o zvuk, studený starty, lepší chod, menší šance, že se něco dražšího vy*sere, levnější opravy atd..

Pokud opravdu nemáš někde naftu zadarmo, tak nevidím jedinej důvod, proč do toho jít.. Co ušetříš na spotřebě, tak to dáš dřív nebo později do ostatních komponentů, který budou potřeba měnit.

Ale jsou to tvoje peníze, dělej jak uznáš za vhodné..

mot
Ja nevim proc mu naftu rozmlovate, na to se tazatel neptal. Rozhodl se,ze chce sametovy chod dieslu, ktery navic nema duvod mit problemy se vstriky atd...

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Protože jsi měl naftu od PSA to Tě tak zklamalo, že neuvažuješ opět o PSA? Opět 406 nebo cíťu C-5 možno (pkd se bojíš hydra )tak s ocelovým pružením!

novada*
hodnocení

Tak ten motor je skvělej. I ta jemnost chodu a ten zvuk je fajn. Horší je, že 406tek s tímto motorem u nás v ČR je, jako když plyvnete do moře. KDyž už člověk najde, tak je to v ošklivý barvě nebo v pofidernim stavu.

C5 - hydro se mi líbí, nic proti hydru nemam ale to auto se mi nelíbí jako celek. Ani vevnitř.

Ty 406 jsou jen s motorem 2.0HDI a podle mě ten motor je o ničem. Jako jo, funguje, jede.. ale 80kw je málo. Přeci jen 2.2HDI co se montovalo do 607 a pak těch velkých, je lepší.

Jinak já najezdim po praze denně i klidně přes 100km .. Nájezd za rok je kolem těch 35 000km tak nějak. Samozřejmě, že si švihnu někdy i tu dálnici a výlet někam dál ale auto jezdí denně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]