Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palivové čerpadlo - tlak

Od: tosil odpovědí: 8 změna:

Zdravim, jste mi schopen nekdo poradit, jaky tlak ma davat palivove cerpadlo (peugeot 206, 1.1 benzin, 44 kW). Auto mi nechce startovat, kdyz jsem striknul injekcni strikacou benzin do kazdeho valce, tak chytne bez problemu, ale jakmile se vstriknuty benzin spalil, tak zdechlo. Palivove cerpadlo funguje, ted jde o to jak,... prece jen na vstriknuti benzinu je potreba nejaky tlak. Nasadil jsem na paliv. cerpadlo hadicku a zapnul ho na primo, kdyz jsem hadicku zacpal prstem, tak mi ho to nepretlacilo, tlak opravdu maly. Pokud po dlouhem toceni motoru vytahnu svicky, tak jsou prakticky suche, jen nepatrne od benzinu, jedna byla trochu vice (auto ma vstrikovaci listu = zasoba benzinu, z ktere vedou jednotlive vstrikovace, primy vstrik, 4 ks)

Diky za pomoc

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tosil
hodnocení

tak jsem na netu našel, že cerpadlo dava tlak 3,6 bar, udrzim to prstem :D?

 

hodnocení

0x

4bar prstem na tak malé hadičce udržíte celkem vpohodě...

doplněno 21.06.15 12:44:

ano když na hadici čerpadla dáte normální manometr tak byste měl naměřit 3,6 bar...

je to ale maximální hodnota, takže tipuju že by tam mělo být něco kolem 3

 

tosil
hodnocení

takze kdyz na hadicku nainstaluji obyc. pneumeric, namerim tlak 3,6 bar? ten muj je jenom do tri bar, ale nejak se mi tomu nechce verit, ze to vyvine takovy tlak...

 

hodnocení

0x
Palivové čerpadlo ktoré vy skúšate je pravdepodobne len dopravné čerpadlo,skutočný tlak vytvorí vstrekovač.Chyba môže byť v akomkoľvek prislúchadzajúcom čidle,odkiaľ sa nedostaví signal na vstrek paliva cez riadiacu jednotku,Bez diagnostiky alebo človeka znalého prácou s osciloskopom je vaša oprava len vecou pokusu a omylu.

Vstřikovač tlak nevytváří, je to jen ventil s tryskou. U vícebodového nepřímého vstřikování bývá v soustavě právě tlak okolo 3 barů.

 

tosil
hodnocení

toto auto nema zpetne vedeni paliva. Tlak v okruhu se reguluje tlakovym regulatorem, ktery je primo soucasti cerpadla... zajimave je, ze po odpojeni cerpadla, benzin steka zpet do nadrze, tzn. paliv. system je okamzite po vypnuti klicku bez tlaku,...

Tak v tom případě bych možná hledal problém v tom regulátoru, že netěsní a nedrží tlak.

tosil
hodnocení

taky zacinam mit na nej podezreni,... a benzin se vracet pres cerpadlo nemuze ("pres lopatky")? jinak cerpadlo tlaci benzin nejdrive do takoveho prstrence, z ktereho jsou dva vyvody = jeden prave do tlakoveho regulatoru a druhy vyvod je primo jiz do paliv systemu, tj. vstrik. listy, etc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]