Nejste přihlášen/a.
Dobrý den chtěl bych se zeptat co vše může způsobovat klepánía vibrace volantu v určité rychlosti? Když vyřadíme kola jelikož mi to dělaj dvě sady kol se stejným rozměrem pneu? Ložiska? to by hučelo a tuto závadu už sem opravoval tudíž sou nové? Náboj kola či čepy? Někdo mi říkal, že podobně s emu projevovala nějaká tyčka řízení je to možné? Předem děkuji za rady.
Nejvíc se to projevuje v rychlosti tak 140-160 KM/h
Kola jsou vyvážená, dělá mi to známej. Navíc jak říkám dělaj mi to dvě sady kol. Navíc letní sada se nechala znova kontrolovat a OK. Prý by to mohly dělat čepy řízení a nebo tyčka řízení?
Těžko radit, když nenapíšete, co je to za auto. Jiné to bude u předního, jiné u zadního pohonu. U předního náhonu třeba poloosy nebo uvolněné závaží na pravé poloose. Ale může se to na volant přenáíšet i z motoru. Máte vysledováno, jestli to závisí na rychlosti, jestli je motor v tahu nebo třeba i při jízdě z kopce na neutrál? Zkoušel jste jak vibrace reagují na mírné přibrzdění? Jak to vypadá v levé, pravé zatáčce?
mám seat toledo s předním náhonem. Nejde tak o vibrace jako spíš o mírné rozklepání volantu jako když jsou nevyvážená kola. Ale kola sem vyřadil ze hry dnes zapujčená sada disků od známého a ten samý problém. Problém se projevuje v té rychlosti jak v tahu tak ikdyž pustím plyn. Ještě nemám vypozorováno co by to udělalo při vyřazení na neutrál.
Známý ze servisu mi dnes psal toto: může to bejt třeba znát při vyšších rychlostem rozkmitáním volantu jako když máš rozhozený vyvážení kol nebo při brždění ti také může vybrovat volant, ale tam už jsou další možnosti závad
Takže asi mám vyřešenou záhadu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.