Co vše způsobuje vibrace a rozklepání volantu

Od: Datum: 15.06.15 20:10 odpovědí: 6 změna: 18.06.15 20:32

Dobrý den chtěl bych se zeptat co vše může způsobovat klepánía vibrace volantu v určité rychlosti? Když vyřadíme kola jelikož mi to dělaj dvě sady kol se stejným rozměrem pneu? Ložiska? to by hučelo a tuto závadu už sem opravoval tudíž sou nové? Náboj kola či čepy? Někdo mi říkal, že podobně s emu projevovala nějaká tyčka řízení je to možné? Předem děkuji za rady.

Nejvíc se to projevuje v rychlosti tak 140-160 KM/h


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: lukas93
Datum: 15.06.15 20:13

třeba vyvážení kol...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.15 20:27

Také bych to viděl na gumy.Některé pneuservisy nevyvažují pod 5 gramů a to se pozná při velkých rychlostech.Gumy jsou jaké?Dělané na takovou rychlost?Disky originál?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavol
Datum: 15.06.15 20:39

Kola jsou vyvážená, dělá mi to známej. Navíc jak říkám dělaj mi to dvě sady kol. Navíc letní sada se nechala znova kontrolovat a OK. Prý by to mohly dělat čepy řízení a nebo tyčka řízení?

Datum: 15.06.15 20:45

Těžko radit, když nenapíšete, co je to za auto. Jiné to bude u předního, jiné u zadního pohonu. U předního náhonu třeba poloosy nebo uvolněné závaží na pravé poloose. Ale může se to na volant přenáíšet i z motoru. Máte vysledováno, jestli to závisí na rychlosti, jestli je motor v tahu nebo třeba i při jízdě z kopce na neutrál? Zkoušel jste jak vibrace reagují na mírné přibrzdění? Jak to vypadá v levé, pravé zatáčce?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.15 21:39
avatar

Co máš co u nás jezdit víc jak sto třicet? Vážně. Může to být i vymlácenýma silentblokama na ramenech.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pavol
Datum: 18.06.15 20:32

mám seat toledo s předním náhonem. Nejde tak o vibrace jako spíš o mírné rozklepání volantu jako když jsou nevyvážená kola. Ale kola sem vyřadil ze hry dnes zapujčená sada disků od známého a ten samý problém. Problém se projevuje v té rychlosti jak v tahu tak ikdyž pustím plyn. Ještě nemám vypozorováno co by to udělalo při vyřazení na neutrál.

Známý ze servisu mi dnes psal toto: může to bejt třeba znát při vyšších rychlostem rozkmitáním volantu jako když máš rozhozený vyvážení kol nebo při brždění ti také může vybrovat volant, ale tam už jsou další možnosti závad

Takže asi mám vyřešenou záhadu :)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.