Cukrovka a pivo?

Od: Datum: 13.06.15 15:51 odpovědí: 10 změna: 14.06.15 09:10

Dobrý den, mému známemu je 49 let a před rokem mu lékaři diagnostikovali cukrovku I.Typu (trvale na inzulínu) pracuje jako tesař takže dělá hodně náročnou práci, vždy každý den kdy přijede z práce si dá v garáži tak cca 4 piva, sice si před tím píchne inzulín a doma se měří a má pěkné hodnoty a u doktora také... ale mám o něj strach? mužete mi někdo poradit? nemuže se mu něco stát?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.06.15 16:15

No já bych to viděla takhle.obsah cukru v pivě je vysoký! Pivo má velké množství několika druhů cukrů a nejen,že má pivo vysokou cukernatost,ale i vysoky glykemicky index.Takže pro diabetika blbá kombinace a "pivaři"taky svou cukrovku odhalují pozdě.Protože projevy jsou žízeň a časté močení.Na žízeň pivo a pak chodí často močit,takže ani nepozoruje ,že by to mohlo být známkou diabetu.

Měl by sám vědět co mu může uškodit,poradit se s doktorem,protože každý je jiný a muže být diabetik co"chlastá"a žije šťastně a diabetik co dodržuje vše a stav se zhoršuje.Píšete,že má hodnoty v poho a sleduje se,tak bych o něj určitě strach neměla.Staví se k tomu zodpovědně,tak bych mu ty piva nebrala

Ohodnoceno: 3x

Od: ben®
Datum: 13.06.15 16:21

Dobrý den, můžete mu navrhnout, ať do sebe hází pivo se sníženým obsahem cukru, tzv.

dia-pivo (podchlazené je docela chutné). Zdravím!

Ohodnoceno: 0x

Datum: 13.06.15 16:26

osobně piju dia pivo Diamant Primátor, které má snížený obsah cikru a následně i glykemický index na cca pětinu normálního piva. Ale na cukropvku je u někoho horší olkohol než cukry.

Datum: 13.06.15 16:32