Zadřený motor

Od: Datum: 07.06.15 17:35 odpovědí: 10 změna: 07.06.15 20:24

Dobrý den. Dnes jsem jel autem a najednou zničeho nic mi něco začalo malinko bouchat u motoru. Myslel jsem že mi neco trčí ze spodu auta jak se mi už stalo ale když jsem zastavil tak jsem nic neviděl ze spodu. Tak jsem vypnul motor a šel jsem se podívat pod kapotu. Všude ale fakt všude byl olej a po té už jsem nenastartoval. Myslíte si že by šlo o zadřený motor? děkuji za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.06.15 17:40
avatar

Má to turbo a před tím nešel z výfuku bílý kouř.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.15 17:43
avatar

Jstli se točí, ve vaně je olej a kontrolka mazání nesvítila, pak zřejmě zadřený není,On chvilku bez tlaku oleje běží a jestli jste hned zastavil.Mohla jen prasknout hadice. Ale stejně bude chtít prohlédnout odborníkem.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.15 17:48

Z popisu není nic moc jasné. Chcete říct, že byl olejem znečistěný motorový prostor? To nenastartování bylo proto, že jste to nezkoušel, proto, že se motor netočil nebo se točil a nenaskočil?

doplněno 07.06.15 19:27:

Pokud statrér cvaknul a zkusil motorem otočit a ten se ani nehnul, pak to vypadá špatně. Buď se motor po ztrátě mazání zadřel, nebo to, co způsobilo ztrátu oleje byla nějaká vážná porucha spojená s proražením vany nebo bloku a následným mechanickým zablokováním (prasklou ojnici jsem ovšem už po léta neviděl).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jamallos
Datum: 07.06.15 17:56

Motor se ani neotočil a když jsem otevřel kapotu tak byl všude olej.

Datum: 07.06.15 19:04
avatar
O jaké jde autova motorizací...?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vklus
Datum: 07.06.15 19:50

ra252: Dlouho jsi neviděl prasklou ojnici? Buď ti je málo a nebo naopak hodně a už kolem toho nechodíš. Například zde z roku 2014 http://dieselpower.cz/forum/v…d7a65cdc8aa0600b86fcf81df3112 motor škoda htp a je toho víc.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.15 20:05

Už je mi víc a mám kolem sebe asi už jen slušnější stroje.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.15 19:56
avatar

Na ibize 1,7d (přestal mazat-odešel náhon olej čerpadla)ujeto asi 2km a postupně ztrácel výkon výkon.Po vystydnutí,druhý den ujel asi 700m a totéž se opakovalo,na škůdce 105 zadřené ojniční ložisko- cvrlikalo až zvonilo a postupná ztráta výkonu,druhý den normálně startopvala motor vrčel.Při rozebrání do šrotuprávě zjištěna ona závada-na 2 válci byla pánev asi jako alobal,kdežto ostaní kolem 2mmtloušťky!Na základě těchto skušeností bych soudil že praskla ojnice a prorazila blok-proto všude olej a již ani neprotočilo

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.15 20:19

Ahoj. Já jsem třeba zažil povolený šroub na ojnici na lágru a druhej prdnul. Pochopitelně, se pokoušela vykouknout ven. Motor se hned zablokoval. Šlo o Škodu 1202, snad Super, v Octávii z r. 1960. Chvíli si zaklepal a konec.

Při drblým motoru Zetoru 50 Super, se nechal vychladnout a zase šel. Na silnici, nebo na pole, se už ale nedostal. Maximálně do hnoje k nakladači. Třeba UNHZ 500.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.15 20:24
avatar

Kdysi dávno jsem jel autobusem, ŠL 11, cesta ubíhala v pohodě, když tu najednou ukrutná rána, plnej autobus páry a když šofér sundal v podlaze kryt motoru, byla v bloku díra velká snad jako fotbalovej míč. Taky lupla ojnice.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.