Nejste přihlášen/a.
Zdravím Vás a předem děkuji za reakce.
jsem úplný nováček co se aut týče. Chtěl bych od známého na rozjezdění koupit Hyundai Elantra 1.6, r.v. 2002.
Auto mělo pouze jednoho majitele, servisní interval 15 000 km od roku 2002 až do roku 2012. Při poslední prohlídce nalítáno 186 900 km. K dnešnímu dni najeto 211 152 km. TK do 05/16. V posledních 8 měsících auto stálo před domem a sem tam sloužilo k převozu nábytku.
Známej mi ho nabízí za 17 000 Kč (peníze extra nepotřebuje a nové auto má).
Počítám s tím, že bude nutné udělat rozvody a asi bude nutné kouknou se i na brzdy, přece jen to 3/4 roku stálo, takže asi i vyměnit olej. Jsem i domluvený, protože ani jeden neznáme žádného automechanika, že zajedeme na STK, kde nám auto zkontrolují, pro můj i známého klid. Teď už vím, že blbne centrální zamykání, vždy se všude zamkne, jen je někdy potřeba ostatní dveře odemknout ručně + u řidiče nefunguje stahování okna spolujezdce.
Myslíte si, že má ještě cenu takové auto kupovat?
Doporučíte mi prosím v Plzni a okolí nějaký kvalitní servis s dobrou cenou?
Na co si případně u auta dát ještě pozor, když má tolik nalítáno a v poslední době stálo?
Děkuji ještě jednou všem za pomoc a přeji hezký víkend.
Pokud to není rezavé - shnilé, pak je to dobrý kup.
Rozvody bych asi nedělal a prostě vůz za ty peníze "dojel"- pokud tedy nemáte info, že je nutné rozvody dělat (že už byl termín při 170tiskm...)
Jakékoliv starší auto má mouchy - jenže toto je za třetinu ceny vozů jiných značek daného ročníku...
doplněno 05.06.15 21:49:rozvody by se měly dělat po cca 90tis km - kolik najedete?
Jinak záleží na ceně za práci - materiál může být 2000,-Kč ..
Bohužel známej si nepamatuje, kdy byli poslední rozvody dělané. Říkal, že si 100% pamatuje, že se dělali ve 105 tis. km a pak neví.
Zkusil jsem napsat do servisu, jestli by mi neposlali výpis co se kdy dělalo. V servisce je jen datum a stav tachometru.