Výběr motoru do Tourana

Od: Datum: 05.06.15 16:29 odpovědí: 5 změna: 06.06.15 13:16

Ahoj mám dotaz ohledně motoru 2.0 TDI 125 Kw (BMN CFJA)

rok výroby 2007

najeto 190 000 Km

auto VW Touran Cross

jaká je životnost mororu? co odchází při tomto nájezdu km. vyčetl jsem, že byly problémy se vstřiky, ale při 190 tis by měl být tento problém již vyřešen ne? (výměna za nové)

Děkuji za postřehy


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.06.15 16:48
avatar

Odejit muze dvouhmotovy setrvacnik , cerpadlo paliva , turbo.

Je to podle toho kdo stim jak jezdil a jaky diesel tam daval. Nejde jednoduse rict co odejde. Muzes najet 500t km v pohode bez vetsi poruchy , nebo taky se ti to bude sypat jak domecek z karet.

Jinak vetsi investice jsou kolem 120t km to vetsinou banda opravi a pak kolem 200t km , proto se lidi toho zbavuji

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 05.06.15 19:21
Ve skutecnosti to ma 290 tis a bude to chtit velky servis, rozvody, olej, repasovat naravu, brzdy...ale jak rikaji prekupnici , kazde auto ma sveho kupce
doplněno 06.06.15 07:45: Navic tento motor bude mit dpf filtr, ktery se brzy ucpe a v servisu zjistite ze jej nelze regenerovat. Osobne bych volil slabsi diesel 77 kw, v zadnem pripade bych ho nekupoval tady, v nemecku maji tato firemni auta a touran taxiky najeto pul milionu, kdyz je prekupnik doveze k nam, na protokolu z stk je uz stav tachometru 139 tisic.staci se pidivat na www.mobile.de, auta s motory 125 kw maji nejvic .
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.15 12:44

BMN: To bys musel zjistit, jaké PPD vstřikovače tam jsou. Můžou být původní (což by byl zázrak), nové nemodifikované, nové modifikované nebo repasované různými způsoby, přičemž na každém válci může být něco jiného. Nové modifikované nebo speciálně repasované prý už netrpí náhlým zkratem, kdy z ničeho nic řidíci jednotka vypne motor ... ale postupné mechanické opotřebení nebo zakarbonování při větším nájezdu hrozí stále. Stárnoucí vstřikovač dost zatěžuje DPF a taky zbytek motoru.

CFJA je úplně jiný motor. Má common-rail, kde se můžou objevit klasicky opotřebované vstřikovače. Velký problém je postupně se opotřebovávající hřídelka pohonu čerpadla oleje, která může v nejhorším případě způsobit postupné zadírání motoru.

Dvouhmota, DPF nebo EGR jsou loterie, protože to záleží na tom, jaks autem jezdil předchozí majitel.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: tomcat
Datum: 06.06.15 12:51

při nájezdu kolem 190 tis km, které zajdu ověřit do VW bych řekl že vstřiky původní nebudou a filtr pevných částic také snad ne

Datum: 06.06.15 13:16

Těžko říct. Kolega koupil auto s 200 tkm a zrovna když byl v cizině, tak jeden ten PPD vstřikovač zkratoval. Tomu motoru BMN bych doporučil se vyhnout.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.