Nejste přihlášen/a.
Ahoj mám dotaz ohledně motoru 2.0 TDI 125 Kw (BMN CFJA)
rok výroby 2007
najeto 190 000 Km
auto VW Touran Cross
jaká je životnost mororu? co odchází při tomto nájezdu km. vyčetl jsem, že byly problémy se vstřiky, ale při 190 tis by měl být tento problém již vyřešen ne? (výměna za nové)
Děkuji za postřehy
BMN: To bys musel zjistit, jaké PPD vstřikovače tam jsou. Můžou být původní (což by byl zázrak), nové nemodifikované, nové modifikované nebo repasované různými způsoby, přičemž na každém válci může být něco jiného. Nové modifikované nebo speciálně repasované prý už netrpí náhlým zkratem, kdy z ničeho nic řidíci jednotka vypne motor ... ale postupné mechanické opotřebení nebo zakarbonování při větším nájezdu hrozí stále. Stárnoucí vstřikovač dost zatěžuje DPF a taky zbytek motoru.
CFJA je úplně jiný motor. Má common-rail, kde se můžou objevit klasicky opotřebované vstřikovače. Velký problém je postupně se opotřebovávající hřídelka pohonu čerpadla oleje, která může v nejhorším případě způsobit postupné zadírání motoru.
Dvouhmota, DPF nebo EGR jsou loterie, protože to záleží na tom, jaks autem jezdil předchozí majitel.
při nájezdu kolem 190 tis km, které zajdu ověřit do VW bych řekl že vstřiky původní nebudou a filtr pevných částic také snad ne
Odejit muze dvouhmotovy setrvacnik , cerpadlo paliva , turbo.
Je to podle toho kdo stim jak jezdil a jaky diesel tam daval. Nejde jednoduse rict co odejde. Muzes najet 500t km v pohode bez vetsi poruchy , nebo taky se ti to bude sypat jak domecek z karet.
Jinak vetsi investice jsou kolem 120t km to vetsinou banda opravi a pak kolem 200t km , proto se lidi toho zbavuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.