Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neumerne vysoka cena v autoservisu

Od: xxxxxxxxxxxx odpovědí: 7 změna:

Dobry den,

chci vas poprosit o radu , jak se da branit proti neumernemu vyuctovani prace v autoservisu. Nechal jsem si udelat beznou servisni prohlidku vcetne vymeny oleje a filtru, dale jsem mel problem se startovanim a drncicim okenkem .. vsechno v podstate banality. Druhy den mi technik ze servisu volal ze je trebavymenit brzdove desticky a ze nasel praskly akceleracni silenblok na motoru - dohodli jsme se na obou polozkach vcetne prace za 6900 korun. Dnes mi volal opet ze auto je hotovo a ze si pro nej muzu zitra prijet a ze vysledna cena je 17500 korun. Startovani se pry vyresilo jen vymenou svicek , takze opravdu nevim kde se rutinni prohlidky a udrzba (i kdyz je pravda ze vcetne udrzby klimatizace) vysplhala na neco kolem 10000 ... Jeste podotykam , ze jsem byl s technikem domluven ze pokud bude nejaka polozka drazsi, ze mi predem zavola nez se bude ukon provadet.

Jak se muzu proti necemu takovemu branit?

predem moc dekuji za vase reakce

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dusatka*
hodnocení

3x

Záleží na smlouvě. Je-li podle občanského nebo podle obchodního zák. Zda byla uvedena předběžná cena.

U smlouvy o dílo dle obč. zák. : Zjistí-li zhotovitel dodatečně, že bude třeba cenu určenou odhadem podstatně překročit, je povinen na to objednatele bez prodlení písemně upozornit a oznámit mu nově určenou cenu; jinak nemá právo na zaplacení rozdílu v ceně.

U smlouvy podle obch. zák. je to složitější, potřebovala bych víc podrobností.

xxxxxxxx
hodnocení

Dobry den,

dekuji za odpoved, bohuzel nevim podle jakeho zakonniku je smlouva provedena . A predbezna cena uvedena nebyla. Navic jsem si vsiml az doma, ze je uvedeno ze jsem si precetl a souhlasim s obchodnimi podminkami firmy, ktere jsem samozrejme necetl.

dusatka*