Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kopaní brzdového pedálu P 306

Od: lukyno2706* odpovědí: 5 změna:

Zdravím, mohl by mi někdo poradit? Na autě jsem dělal koplet brzdy po smontování mi to začlo kopat do brzdového pedálu, tak jsem jsem vše znovu rozdělal ,přední kotouče a destičky jsou O.K . Na zadku mi to neustále kope i když jsem i nechal vyměnit bubny za jiné .Stav kopání neustále přetrvává. Děkuji za rady

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Malinký dotaz ! Jak jste poznal že to kope na zadku? Nedělá to áhodou ABS?

doplněno 02.06.15 21:18:

Protože píšete ,že jste dělal brzdy tak předpokládám že jste také vše vyčistil manazal co má být máznuté-pístky chodí líp než před,destičky ve třmenu a pakny v budnu také.Neměnil jste také hadičky?

Pokud je to tak jak myslím-ABS-tak tím že je vše OK a chodí to lépe-více cítíte zásah ABS!Ten jste možná předtím nevnímal nebo při opravě se trochu hnulo čidloa proto třeba chodí?Jaký rok výroby je?U PSA do cca 2000? nemuselo být nutné na výmaz chab ŘJ diag a resetovala se odpojením AKB na cca30minut.(závady v paměti ,nikoliv nastavení )

doplněno 03.06.15 20:50:

P-306 , RV 99 a bez ABS?To ji někdo odstranil?

lukyno2706*
Rok výroby je 99.je to bez ABS, ano celý předek je kompletně namazán vše jak má být. Když jsem stím byl na Stk tak přišli nato že to dělá zadek a ještě ke všemu jedna strana a to pravá auto se kroutí jak nemocný had. Už opravdu nevím co stím.

 

hodnocení

0x

Také bych zo viděl na čidlo.Nevím jak to má pežot ale nepohl jste s nějakým?Popř. zkusit odpojit

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

a co tak zajet na STK a požádat o kontrolu - u nás je "příprava na STK" za 300,- tuším... Tam ty brzdy jistě odhalí - pokud je to špatně.

doplněno 03.06.15 08:40:

Tak víte, kde je problém - je to zadní pravá strana. Zajedete do servisu a řeknete:

- Zadní pravá strana je špatná - rozdělejte mi to komplet a spravte.

- nebo druhá levnější varianta - opravíte si zase sám a zase to bude kopat a ... možná se vám blokne kolo někde v zatáčce plné aut...

 

asd1
hodnocení

0x

Vrať starý buben, ale do stejné pozice jako byl před demontáží brzd, tj. pokud kope = otočit o 180°

Buben se obrzdí podle původní montáže a když se nevrátí do stejné pozice jako byl tak se rozhodí souosost a začne to kopat - šmajdá funkční (brzdicí) plocha na bubnu oproti obložení...

Pokud kope i nový buben tak šmajdá náboj = nečistoty, nepřesnost z výroby, špatně nalisované ložisko... Změřit hodinkama který díl hází...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]