Nejste přihlášen/a.
Pokud se chcete dobrat solidní odpovědi a né jen nějakému "plácaní znalců" je vždy potřeba uvádět o jaký vůz se jedná. Odhalení problémů právě rozhodně napomůže, když bude jasné, jestli daný model vozu má či nemá kohout topení a nebo je jen přívod teplého vzduchu ovládaný klapkou a to ještě manuálně nebo elektricky.
Palubovka je rozpalena a tudiz sa vzduch ohreje prechodom cez rozpalena potrubie.Asi nejaky novy vodic co jazdi prve leto....Tak si to uzivaj.V starej skodovke 120 kurenie cez leto bola nutnost...starsi vodici vedia o com hovorim
.
O.K.jirkamatapat® ja som nastastie nikdy nevyvrel a to vdaka tomu ze na viecku expanzky bola vyvrtana dierka 0,5mm vrtakom,lebo toto bol najyssi bod celej sustavy,pred touto upravou nepomahalo ani stlacanie hadic v systeme.Toto sa nam osvedcilo.Kupodivu aj napriek tomu ze v expanzke je prepad nikdy voda nepretekala.Bola to vratna uprava a tak sme mohli viecko zamenit,skutocne to malo nieco do seba.
V případě elektronického ovládání je to jasné - byla to častá vada Ford Fiesta IV a V. Já to řešil přímým napojením - dle sezony. Buď topilo pořád, nebo vůbec
Ono je jedno jaké auto teda rozdíl by byl pokud by mělo klimu! Dnešní auta nemají žádný zastavování proudění kapaliny přes výměník topení.Je KO ovládání klapky přepouštějící vzduch přes nebo mimo radiátor!
Předpokládám že každý kdo byl schoppen udělta skoušky na dané oprávnění ŘP je schopen i rozeznat ,že vzduch z ventilace v kabině jo teplý díky počasí nebo je horký díky teplotě motoru!
doplněno 02.06.15 17:14:Jirkapatamat-nejen to,ale i funkční teplotní spínač sahary,popř doplněný manuálním z kabiny!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.