Vuz stale topi

Od: Datum: 02.06.15 12:46 odpovědí: 8 změna: 03.06.15 09:57
Ahoj,chci se zeptat vozidlo stale topi i kdyz to dam na vzduch studeny zapnu vetrak a stale proudi misto studeneho vzduchu teply,cim to je?diky
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar
Datum: 02.06.15 12:59

Pokud se chcete dobrat solidní odpovědi a né jen nějakému "plácaní znalců" je vždy potřeba uvádět o jaký vůz se jedná. Odhalení problémů právě rozhodně napomůže, když bude jasné, jestli daný model vozu má či nemá kohout topení a nebo je jen přívod teplého vzduchu ovládaný klapkou a to ještě manuálně nebo elektricky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.06.15 13:36
avatar

Ne že bych pochyboval o uvážlivosti otázky, ale víte určitě, že vůz topí? Pokud je venku teplota na slunku, která je okolo 30 st., dost dobře nemůže z kabinového ventilátoru fučet chladivý vzduch.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jinx®
Datum: 02.06.15 14:11
avatar

Palubovka je rozpalena a tudiz sa vzduch ohreje prechodom cez rozpalena potrubie.Asi nejaky novy vodic co jazdi prve leto...*smich*.Tak si to uzivaj.V starej skodovke 120 kurenie cez leto bola nutnost...starsi vodici vedia o com hovorim*smich*.

doplněno 02.06.15 22:50:

O.K.jirkamatapat® ja som nastastie nikdy nevyvrel a to vdaka tomu ze na viecku expanzky bola vyvrtana dierka 0,5mm vrtakom,lebo toto bol najyssi bod celej sustavy,pred touto upravou nepomahalo ani stlacanie hadic v systeme.Toto sa nam osvedcilo.Kupodivu aj napriek tomu ze v expanzke je prepad nikdy voda nepretekala.Bola to vratna uprava a tak sme mohli viecko zamenit,skutocne to malo nieco do seba.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.06.15 15:13
avatar

...Jinx®i,ani ve Š120 nebylo třeba v létě topit,stačilo mít řádně odvzdušněný chladič.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.06.15 09:57
avatar

tak tak, jezdím tím sice jen čtyři roky, ale ani za horkého letního odpoledne při pomalé do táhlého kopce za kamionem se mi ještě nepodařilo vyvřít...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jmlc®
Datum: 02.06.15 15:16
avatar

V případě elektronického ovládání je to jasné - byla to častá vada Ford Fiesta IV a V. Já to řešil přímým napojením - dle sezony. Buď topilo pořád, nebo vůbec :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.06.15 17:13
avatar

Ono je jedno jaké auto teda rozdíl by byl pokud by mělo klimu! Dnešní auta nemají žádný zastavování proudění kapaliny přes výměník topení.Je KO ovládání klapky přepouštějící vzduch přes nebo mimo radiátor!

Předpokládám že každý kdo byl schoppen udělta skoušky na dané oprávnění ŘP je schopen i rozeznat ,že vzduch z ventilace v kabině jo teplý díky počasí nebo je horký díky teplotě motoru!

doplněno 02.06.15 17:14:

Jirkapatamat-nejen to,ale i funkční teplotní spínač sahary,popř doplněný manuálním z kabiny!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 03.06.15 08:52

pokud je to auto s logem vagíny, nejlepší bude shodit ze skály

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.