Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vystříkání prahů pěnou ve spreji

Od: fifalona odpovědí: 16 změna:

Jaké máte zkušenosti s vystříkáním dutin auta akrylátovou pěnou ve spreji?Prostě vystříkat všechny práhy pěnou?Myslím,že to je ještě účinnější než nějaké stříkání dutin různýma sračkama proti korozi.Myslím si,že pak prahy vydrží hodně dlouho,protože se tam prostě nedostane voda ani vodní páry.Pěna se dostane do všech skulin a ztvrdne.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mzxy*
hodnocení

3x
Kdyby to fungovalo, mela by auta vyplnene dutiny uz z vyroby.plechy koroduji predevsim v mistech spoju, proto se do dutin strikaji ruzne resistiny ktere maji dobrou prilnavost a dostanou se do ruznych spar. Vodu odpuzuji a ta muze volne odtekat.pokud se domnivate ze pena vytesni ze vsech spar zbytky vzduchu ktery obsahuje i vodu, tak do toho.

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Myslet znamená...

Pěna chemicky reaguje s kovem a rozežere ho - díky pěně v prazích je budete mít shnilé o 50% rychleji, než to nechat "jen tak".

doplněno 30.05.15 18:09:

přečtěte si názory a zkušenosti... třeba zde peugeot-club.com/...

doplněno 30.05.15 18:26:

:)*smich**haha*

doplněno 30.05.15 21:20:

Dělávalo se hodně věcí - třeba děravé podběhy na 120ce se lepili ipou. A když se vůz prodával, ipou se polepily i díry podvozku...

Nechtěl bych být tím řidičem takového vraku - jsem jednou slyšel, že se chlapík za jízdy propadl se sedačkou podvozkem.

Takové rádoby opravy si nechte na autíčka nebo na traktor, který nepojede po silnici - jestli se vám auto rozpadne na silnici a zaviníte nehodu, modlím se, abyste někoho takto nezabili...

fifalona
hodnocení

Jak jste na to přišel,že plech zrezne,když se nastříká akryl pěnou?To si nemyslím.Je to nesmysl.Akrylátové barvy také nezpůsobí korozi ocele,když se natře

co to je ta akrylová pěna?

doplněno 30.05.15 18:22:

aha, takže PUR pěna. polyuretanová. s polystyrenem to má pramálo společného...

sds
hodnocení

Obyčejná pěna ve sprey co se prodává na zateplení baráku a podobně.Nastříká se do dutin a ona se pěkně roztáhne na mnohanásobný objem a pak ztvrdne.Pak je jako polystyrén.Prostě polystyrén ve spreji

 

hodnocení

1x
avatar diesel

Fifalono a Sds jen to vyzkoušejte-pokud Vám pěna při expanzi nerozrthne prahy ve švech-svárech,tak Vám zajisté shiní spíše,ale jediné + to bude mít-plech prahů se rozpedne,ale prahy zůstanou-pěnové!Jinak-epleťe si PUR pěnu a pěnoivý polystyren na zateplení.Polysterem má nasákavost-sice malo ,ale má.PUR pěna (jiná ,zejména akrylátová se NEVYRÁBÍ,alespooň ne tak jak si myslíte!)má daleko větší nasákavost a v prazích bude mít tu vlastnost že vlhko co se tam dostane se již ven nedostane!Nebo podstatně hůř než bez pěny!

 

cicko*
hodnocení

0x

Vážená "fifalono" nebo "sds", nápad je to úžasný a jediné co se dá poradit, je to, abyste co nejrychleji požádali o patentování tohoto zázraku, dříve než se toho chytí někdo jiný a předběhne Vás. Pokud to využijí všichni výrobci aut, tak do roka jste bohatší než Bill Gates.

 

hodnocení

0x

Vystriekajte dutiny transformatorovým olejom a nezhrdzavie to naisto.

 

pepe1222
hodnocení

0x

Zůstane tam vzdušná vlhkost a koroze to bude mít snažší. Vystříkat Resistinem s 10 % vyjetého oleje.

 

stonek*
hodnocení

0x

PUR pěna se do rezavých prahů kdysi stříala proto že vylezla dírama a řídkým plechem ven,ořízla se odlamovákem, práh se přetřel tlumexem a bylo opraveno :)

trtr

Zdravím, jedni borci tunili Š120 tak, že do dutin přišel řidký beton. Po nárazu do staršího BMW toto bylo zrušeno a Š120 jako nová. pravda, moc to nejelo, váha značná, ale tuhost super. *smich*

 

uj9f5
hodnocení

0x

Montážní pěna na 100% jen pouze urychlí neodvratný konec. Má totiž jednu hodně špatnou vlastnost. A to že váže vodu.

Mnohokrát jsem již viděl následky tohoto snažení. *ee*

 

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj. Jo, používá se to. Taky jsme to použili u mého starého auta. Ale dává se to do těch prahů až na samém konci životnosti, aby nebyly chvíli vidět díry. Pak začnou opadávat plechy a zbývá jen ta pěna. Ale, to už je vozítko na půl v hrobě-na vrakáči.

 

sebrle
hodnocení

0x

Tak tak,jak píše stonek,stejně jsem řešil auto,práh radikálně očistit(šroubovákem,šmirglem,vysavačem),naplnit montážní pěnou,vytvrdit,zakytovat(montážní tmel),vyhladit,natřít přetíratelným bitumelem a ve finále barvu. Začal jsem v sobotu v 9 hod.,v 13 ořezal,zakytoval,ve 14 bitumen,večer znovu a ráno barvu a odpo na výlet a sloužilo bez opravy 6 roků!

můžu vás poprosit (a kolegu, který to také tak dělal), jestli byste uvedli i název vozu - značku, typ,...?

A prosím i nájezd km s takovým vozem - 6 let je pro mne cca 200tis km.

 

nakobyl*
hodnocení

0x

Pěna sice ztvrdne,ale je porézní a drží se v ní voda

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]