Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nafta W-Power vs vyšší spotřeba

Od: michalll* odpovědí: 8 změna:

Otázka pro všechny dieseláky s palubním počítačem...

Máte někdo stejné zkušenosti, jako já? Když nevezmu klasickou naftu ale vezmu tu drahší W-power tak mi za stejných jízdních podmínek stoupne spotřeba cca o 1 litr na 100...

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Občas jí dám na propláchnutí, ale nepozoruji že bych měl vyšší spotřebu. Spíš naopak.

 

marat*
hodnocení

0x

Taky jsem ji někdy bral, ale zvýšení spotřeby? Není to hloupost u kvalitnější nafty? Jinak mi ale někdo říkal, že když budu brát jen kvalitnější PHM (W-power, 100oktan benzín, ...) tak si motor ,,rozmlsám´´ a pak na ty ,,obyčejné´´ PHM bude šlapat hůř...

 

michalll*
hodnocení

No práveže se mi to zdá divné a nelogické, ale ukazuje mi to tak..

stenly*

Zabývám se snižováním spotřeby pohonných hmot delší dobu. Tato anomálie je způsobena u motorů v kterých je hodně karbonu dost to dělá třeba na TDI (VW,Seat,Škoda) a ty mají karbonu nejvíc a navíc je velmi pevný a někdy dokáže i zastavit funkci natáčení lopatek v turbu . Část energie z paliva je použita na odstranění karbonu a tím se zvedne spotřeba .

nespokojenyurednik

já myslel, že i běžná paliva kupovaná u normálních čerpacích stanic, jako OMW nebo Benzina obsahují účinná aditiva s funkcí zabraňovat usazování karbonu v motoru. Pokud se s naftovým motorem nejezdí jen krátké krátké trasy bez dosažení provozní teploty motoru, měl by motor vydržet půl milionu - milion kilometrů a vrstva karbonu by měla být minimální...Výrobci dražší nafty tvrdí, že přidávat další drahá aditiva do paliva zbytečné, protože jsou obsažena v jejich palivu...V praxi by to tedy znamenalo, že po použití Shell W-Power se rozpustí a ztratí většina z karbonového povlaku v motoru? V tom příadě by měl mít motor po náhlém rozpuštění karbonu nižší kompresi, a tedy i výkon, a to trvale...

Kdysi jsem nerozbážně použil drahý doporučovaný zahraniční přípravek na odstanění karbonu z motoru mé milované Lady, motor po rozpuštění karbonu přestal těsnit, šel startovat jen obtížně a spotřeba motorového oleje byla 1lt/150km...motor jsem musel vyměnit...Žádná anomálie, jen logika...Nebo se mýlím?

michalll*
hodnocení

Stenly: Tohle je odpověď ;) A můžete nám poradit ještě nějaký recept na snížení spotřeby, kromě těch už ohraných? A prospívá to aspoň tomu autu? Jízdně určitě, spotřebou nikoliv, a šetrně na motor? Děkuji

stenly*

Na trhu je urychlovač hoření MPG (USA) který způsobí že všechno palivo se stihne spálit ve válci.,Normálně část paliva hoří ještě nad výfukovým ventilem kde ale už nemůže působit na píst.O tuto energii lidé přicházejí.Dalším přípravkem je RVS (Rusko-Finsko) reference jsou na stránkách nagara prostě to sníží tření obnoví povrch na třecích plochách a zvedne kompresní tlaky .

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]