Nejste přihlášen/a.
Prosím mám tento dotaz, nevíte zda se nechají opravit samonavíjecí pás má tuto závadu nejde vytahovat Pokud ano dáte radu jak?Děkuji
Problemem vetsinou nebyva pruzina ale kovova kulicka ktera je v takove klicce. Pas jde vytahnout jen kdyz neni kulicka vychylena a je v rovnovazne poloze.(samonavileci pas pokud ho vyndate z auta tak jde vymotat jen pokud bude pas presne v poloze v jake je namontovan v aute.) Kulicka zpusobi ono zaseknuti pasu, napr. pri prilis rychlem vytazeni pasu nebo pri jeho primarni funkci pri bouracce, nebo treba v prudke zatacce. Obcas se pri nesetrnem vytazeni pasu kulicka zasekne a pas nejde vytahnout. Tim obcas i dojde vevnitr k nejakemu mechanickemu poskozeni.
Mel jsem stejny problem, kamarad automechanik pas zkousel opravit (obcas se pry zadari), ale bylo to natolik poskozeno ze jsem si poridil za 100Kč "novy" z vrakoviste.
Kejikl moc děkuji za tvoji odpověď. A prosím tě nevíš v kterém místě se ta kulička nachází,ale stejně mě překvapilo to ,že když ho teda vymontuju tak nemusí jít vytáhnout, když nemá svoji polohu? A tak se nechá nějak vyzkoušet,že je dobrý,když je demontovaný z vozu?
Ano kdyz kdyz vymontujete pas ktery je v poradku a nebudete ho drzet ve spravne poloze, nepujde vytahnout.
Pokud budete porizovat neco z druhe ruky, staci ho normalne podrzet tak jak ho mate ted upevneny v aute a vytahnout musi jit.
Na kulicku se dostanete jedine tak, ze se podivate pod ty plasty ktere kryji navijeni. Mozna bych nejprve zkusil na navijeni zlehka poklepat, treba si da kulicka rict.
ano, lze spravit pokud jste kutil, v servisu se to nevyplatí. Musíte mít fištron.
Jestliže je praské pero (bývá jen vyskočeno) tak musíte zajistit nové? Kdepak ho seženete? Na vrakovišti jiný pás.
Ahoj Milane nejhorší je to,že to péro je v pořádku,ale nepochopil jsem ten mechanismus co má povolit pás , pokud by se povolil tak by se navinul
Snad klasická rohatka se západkou? ... Kdysi jsem to taky opravoval na Š 120 a tam problém nebyl. Důležité je vychytat správné místo k natažení pružiny.
Nevím, jak bych to teď popsal, když to nemám před sebou ... Je to dávno. Ale ještě si vzpomínám, že podobný princip byl na svinovacím metru a ten když spadnul na zem a rozskočil se, tak vylítlo pásmo a pružina a to se pak muselo správně namotat (určitý počet otáček), aba to zase fungovalo. Kdysi to byla cennost, dneska se vyhodí a za hubičku koupí novej :D
slone... , opravdu zase s Vámi souhlasím. páč nevím taky jak to popsat, zkrátka je potřeba na to mít fištron a namotat to správně...
Já bych ho sám neopravoval, proto že je to životně důležitá věc. Všichni se shodují, že musíte mít "fištróna". Myslím si, že musíte mít hlavně štěstí. Přirovnal bych to k padáku. Pokud nevíte přesně jak ho sbalit zabijete se.
Ano s tím plně souhlasím .A na doplnění jestli že máte v autě správně namontovaný bezpečnostní pás a on je zablokovaný zkuste za něj větší silou zatáhnout chvilku podržet a povolit někdy se to povede a odblokuje se.Ale pokud dojde k dopravní nehodě je lepší mít pro jistotu nůž,může mít cenu vašeho života.
To s tim "silne zatahnout" jsem prave potom uz ze vzteku zkusil a prave tim jsem ho nejspis znicil...
Felicia. Zadní pásy jsou levý a pravý. Vtip v celém zasekávání pásu při montáži, je náklon navíjecího mechanismu. Ne vodorovná poloha, ale náklon ve směru jízdy asi 20-30 stupňů. Pak se velice lehce odvinují (pokud jsou v pořádku) i z úplně navinuté polohy. Doufám, že i po létech tento můj poznatek někomu může pomoci.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.