Nejste přihlášen/a.
Zdravím vospolok.Včera som neprešiel na emisnej kontrole s Yariskou r.2007.Dôvod je hodnoty CO a HC mimo toleranciu,nie nejak zásadne ale tesne nad.Okrem toho netesnosť na výfuku vzadu (to sme zistili až na zdviháhu) vôľa v prírube pred zadným tlmičom.
1).Technik EK ma navádza na výmenu lambady.Sú tam 2 ks.Moc mi to nevonia vzhľadom k cene.Error kód nevyhadzuje.Spotreba normal.5-6 litrov
2.)Pomôže krátkodobé vyhnanie pavúkov,lepší benzín atď.?
3.)Auto jazdí krátke trasy (mesto) a aj na EK som šiel s nie moc ohriatým motorom.
4.)Môžem absolvovať EK aj na inom mieste alebo musím na tej istej stanici EK.
Mám na to 30 dní.Čo ak neprejdem druhý krát.Snažím sa o prijateľnú variantu pre mňa...t.j. odstrániť netesnosť a
jazdou prevetrať a vyhnať pavúkov...(ano viem auto je nespôsobilé defacto policajti atď...).Vaše postrehy a názory... prosím sem s nimi.Mám hlavu v smútku.Sú tam plánované investície do podvozku ale toto je fakt mimo rozpočet...a docela bolestivé.Čo by ste na mojom mieste?
doplněno 24.04.15 14:59:Yaris 1.0 / 51kw FR-FE motor,benzin.
a) Diagnostika a Readiness kód jsou OK?
Motor je OK? (seřízená vůle ventilů, svíčky ...)
b) Nezahřátý motor může být problém. Katalyzátor má optimální účinnost jen tehdy, pokud je zahřátý, tzn. 300 °C a víc. Lepší benzín, vyhnání pavouků, to určitě motoru prospěje.
Netěsnost výfuku problém je, určitě utěsnit, protože to by zase byla závada na STK, ale pokud je to až u zadního tlumiče, nemělo by to mít vliv na emise.
c) Pokud by nepomohlo b), tak je to pravděpodobně problém lambda sond nebo katalyzátoru(ů).
Šlo by vyzkoušet i to, co navrhuje layborr. Alternativní paliva se většinou spalují lépe a mají nižší emise.Alemusel ybs zjistit poměr, kdy řidicí jednotce ještě nebude podrzřelé, že musí vstřikovat více paliva než je obvyklé (E85 má menší výhřevnost).
a.)Check nesvieti,diagnostika je problem-nemam nikoho na toyotu v okoli.
Motor je O.K.Olej nepapa.Nedymi. Spotreba medzi 5-6l.Je to motor WWTI-takze na ventiloch by som mal nastavovat co?
b.)Bol som tam hned rano a od startu presiel asi 4-5km (Asi fatal error-nabuduce budem mudrejsi-ale teplotu som mal 85 stupnov ).Lepsi benzin som dal dnes W-POWER
Netesnost odstranim-kupodivu nasledovala STK (lebo som robil obidve naraz) a tam ta netesnost uz nevadila.STK som presiel.
Namerane hodnoty:
Obsah CO:honota urcena (MAX) 0,5 a ja som mal 0.609
Obash HC:hodnota urcena (MAX) 100 a ja som mal 260
Pri zvysenych otackach uz hodnota CO je v norme (0,292)
Hodnota lambda 0,97-1,03 a ja som mal 0,986 ,ostatne hodnoty vyhovuju.Olej meneny minuly rok,od vymeny je len 2500km a vtedy meneny aj vzduchovy filter.132500 nabehane a zivotnost sondy jednej aj druhej sa uvadza na 250.000km.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.