Snímač tlaku v pneu - kalibrace - Opel Mokka

Od: Datum: 22.04.15 11:03 odpovědí: 3 změna: 30.04.15 12:01

Dobrý den,

nemáte někdo zkušenost se spárovaním snímačů tlaků vzduchu v pneumatikách? Jedná se o auto Opel Mokka a problém nastal při výměně zimních pneu na letní. První výměna z léta (18") na zimu (16") proběhla přímo v Oplu a tím problém nebyl. Akorát jsem musel dokoupit další sadu snímačů, abyby byly i v letní sadě i v zimní sadě. Teď jsem si kola přehodil sám a podle manuálu chcou ke kolu přiložit nějaký přístroj, který nevím co je. Tím nejsem schopen sám zkalibrovat tlak v pneumatikách. Za Vaší radu předem děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.04.15 11:10
avatar

nevím, zda máte "automatický", který lze koupit: TPMS elektronický senzor (snímač) tlaku v pneu - Valor 6101B. Automatické načtení kódu senzoru. Není potřeba čipovací sada a přeprogramování. Pro načtení a aktivaci senzoru je nutno s vozem najet nejméně 10 Km. Utahovací moment matice 5 (v N.m). Utahovací moment šroubku 4.5 (v N.m). Určeno pro alu kola a plechové disky. Frekvence senzoru dle evropské normy 433 MHz.

TPMS-snímače tlaku>Opel>Mokka>TPMS elektronický senzor (snímač) tlaku v pneu - Valor 6101B

Ohodnoceno: 0x
 
Od: matasek64
Datum: 30.04.15 11:33

Kalibrace asi jedině v OPEL servisu. Jinak při výměně potřeba zachovat kola tak jak byly tj. PP na PP apod.

Pokud se kolo, které původně bylo na pravém předku dá jinam, je problém

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 30.04.15 12:01

je to daň ekoterorismu, stačí si přečíst úvahy bursíkovců z Bruselu...( materíly komisí, podkomiséí a odbormných komisí atd...)

- pokles tlaku vzduchu v pneumatice znamená zvýšení valivého odporu a tím i zvýšení spotřeby paliva. Zvýšená spotřeba paliva zatěžuje ekosystém.

- pokles tlaku vzduchu v pneumatice znamená také tychlejší opotřebení pneumatiky, výroby a likvidace použitých ponezmatik zatěšžuje ekosystém.

Proto je nutné přijmout nařízení, podle kterého musí mít každá auto v kažé pneumatrice ventilek s čipem ( 2500,- Kč bez DPH bez neprogramování)

Pomůže to rozvoji dalších odvětví ( výroba software, ventilků a čipů, výroba diagnostických přístrojů, školení uživatelů aktualizace software atd...)

Když si pořečtete manuál k jedné nejmenované značce ventiků s čipem, výrobce zde uvádí, že ventilek s čipem ( obsahuje také zdroj napájení) vydrží 10 let při konstantntí teplotě +20 stupňů Celsia. Kolik vydrží u nás?

Když si přečtete postup, jak se postupně programují ventilky, máte pocit, že jde o komedii...

Zlatá stará auta bez elektroniky...lidé si bezhlavě kupují auta naditá EU kurvítky, pak se nestačí divit kolik stojí servisní úkony...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.