Cukani auta pri zaberu

Od: Datum: 20.04.15 16:28 odpovědí: 8 změna: 21.04.15 20:12
Dobry den,mam citroen c3 1,4hdi,2003,najeto 270tis plus to co bylo stoceno pred prodejem. Pri pridani plynu se zacalo cukat,jakoby ubirat na sile. Tak sem tomu nechala vycistit vstriky,nepomohlo,tak slo na diagnostiku po ktery (ted nevim jestli to napisu spravne) zaslepili egrventil a vycistili vzduchovou pumpu ci co. Prvni 3km se to necukalo,dalsi jizdu o 13km se to zase zacalo cukat. Prej to mam drzet v otackach,ale to neni reseni. A egrventil uz menenej byl tak pred 110tis km. Nemate s tim nekdo zkusenost?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 20.04.15 18:09
Nechej vyhodit katalizátor. :)
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.04.15 20:15
avatar

kdy byly měněny fitry? Palivový a vzduchový?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.04.15 21:55
Když jsem tento problém řešil, tak diagnostika nic neukázala. Bude se to zhoršovat a potom se to auto ani do vysokých otáček nedostane...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: marina
Datum: 21.04.15 07:57

Dle slov mechanika mám mechanický egrventil, který diagnostika neukáže, tak nevím jak na něj vůbec přišli, že s ním něco dělali. Nabízí mi výměnu egrventilu za "iks" tisíc.

Datum: 21.04.15 08:53

Pokud je ventil zaslepený a řídící jednotkia neukazuje chybu, je zbytečné ventil měnit. Jeho zaslepení motoru spíš prospěje, než uškodí. Podle mě ho zaslepili preventivně, bohužel tím závadu neodstranili.

Co palivový filtr? Byl měněn? Závada se objevila nedávno, nebo se jedná o dlouhodobý stav? Neměnila jste čerpací stanici?

Asi by to chtělo udělat diagnostiku za jízdy a vyčtení live dat a to hlavně v režimu, kdy dochází k cukání. Na gravu by se pak mělo dát vyčíst, kde je chyba.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marina
Datum: 21.04.15 10:19

Palivový filtr byl měněn v prosinci 2014, cukání začalo cca v únoru, ale nějakou dobu před tím už mi cvakaly vstřiky. Nejdřív jsem to sváděla na benzínku, vystřídala jsem rovnou tři a cukání neustávalo, na to se vyčistili vstřiky (jejich výměna by mě přišla na víc, než to auto v tuto chvíli stojí). Nevím jestli tu diagnostiku dělali za jízdy. Egrventil měnit nebudu, ale zkouším to tady kdyby náhodou se jednalo o nějaký nesmysl, jinak pokud je to na dražší opravu tak to radši shodím ze skály, než do toho vrážet další tisícovky.

Datum: 20.04.15 22:11

Nebude vadné čidlo v lamda sonde?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.04.15 20:12
avatar

Slavco-lambda zvýší a to hodně spotřebu! Zde ale lambda není !Jde o "dehta"naftové auto! (nevím zda-li na naftách bývá lambda,ale pokud ano,tak tento motor je BEZ lambda sondy)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.