Nejste přihlášen/a.
Chtěl bych se Vás zeptat, jaké jsou výhody a nevýhody systémů Common-rail a Pumpe-Düse u dieselových motorů a který systém byste doporučili? Vyrábí se ještě motory se systémem Pumpe-Düse? Jaký je rozdíl mezi motorem 1,9 TDI 74 kW u Fabie I a motorem 1,9 TDI 77 kW u Fabie II? Děkuji
Dobrý den, mám 1.9 TDI 77kw PD a jsem na 100% spokojen oproti CR protože je tam razantnější záběr když dupnu na podlahu a také kamarádovi se to posra** a u CR se musí vyměnit celá řada takže oprava cca 60tis. Někde zase říká že zlatá rotačka sice je bezudržbová ale není tam výkon zamě PD a kdyžak 1.9 TDI 74kw je PDčko třeba 2.0 TDI je CR
Řekl bych, že nejzásadnější rozdíl je ten, že PD není schopen dodávat nejvyšší tlak v libovolné fázi procesu vstřikování. U Common railu je v zásobníku tento tlak přítomen trvale.
Systém PD využíval pro menší motory výhradně koncern VW a už cca od roku 2007 omezil výrobu a třeba škodovka opustila PD v roce 2010..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.