Nejste přihlášen/a.
Zdravím, nechal jsem si vyměnit brzdové kotouče ale při jízdě slyším hlasité klepání. Při výměně kol jsem si všiml že díry v brzdovém kotouči jsou větší než jsou štefty uchycené na náboji tzn. že nábojem kola lze otočit v obou směrech doleva i doprava cca o 1cm při zabržděném kotouči. Co s tím?
Ty brzdové kotouče jsou volné právě proto, že máš sundané kolo. Po nasazení a dotažení kola se brzdový disk přitáhne současně s ráfkem kola a žádná vůle tam nesmí být.
Vůle na dírách brzdového kotouče (vůči šteftu) jsou možná 2milimetry, rozhodně to nemá být centimetr jak píšeš.
Ty brzdové kotouče co sis tam nechal namontovat byly nové?
Co s tím nevím. Musíš zjistit kde to klepe a podle toho najít chybu.
Klepání reklamuj tam kde to dělali. Volný kotouč je normální, možnost pohybu o centimetr jsou nejspíš "velké oči", mělo by to být jen pár milimetrů - díra na kotouči bývá větší jen o ca milimetr. Kotouč je přitažený diskem a šroubama(matkama) kola, proto je při sundaném kole volný (mmch. při sundaném kole dávejte pozor na napadání nečistot mezi náboj a kotouč)
Klepání - tipuju špatně očištěnou dosedací plochu kotouč - náboj a kotouč hází. Správně by při výměně měli házivost kontrolovat "hodinkama" To nejspíš nedělali, nejspíš to auto ani neprojížděli (jinak by na to přišli). Jde o brzdy = šéf servisu na kobereček, veliké dusno a pohrozit změnou servisu pokud práci nezlepší.
Předpokládám klepání po výměně kotouče a ne něco jiného...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.