Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zjištění závady

Od: danielm odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,mam dotaz,mam problem s autem octavia 1 1,6 55kw,za studena má motor nepravidelné otáčky,otáčky zůstanou na cca 1500 a po chvilce spadnou,za tepla už to nedělá nevíte někdo čím by to mohlo být popřípadě jak by se to dalo zjistit?

S autem jsem byl u mechanika a ten chce za zjištění závady 3000,- myslíte že je cena akceptovatelná nebo mam vyhledat jiného mechanika?

Děkuji za rady

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

3000 za zjištění závady? tak to asi né. Viděl bych to na zasranou klapku, na 1.6 55kW jsem ji čistil nedávno a volnoběh se znatelně "srovnal".

danielm
hodnocení

jo jo chtěl dva až tři tisíce za zjištění závady...A když se vyčístí jak dlouho tak vydrží?Na netu sem čet že jí někdo vyčistil a moc dlouho mu zlepšení volnoběhu nevydrželo.tak nevim,určitě jí ale zkusim vyčistit.

hodnocení

2x

bude to ta klapka bud si to oprav sám nic na tom neni tady máš návod je to sice na feldu ale ta tvoje okta má téměř stejnej motor skoda-club.net/...

nebo se na tom klubu poptej po někom z tvýho okolí kdo ti to dá za rozumnej peníz dohromady

motor je identický, má jen jiný plastový kryt

hujer123*
hodnocení

0x

A to jste jako přijel do servisu s tím, že chcete závadu jen zjistit nebo jen opravit? Pokud jen zjistit závadu, jak píšete, tak se mechanikovi nedivím, že si řekl takovou cenu. Kdyby tam jezdili zákazníci jako vy a on by za zjištění závady bral po dvou stovkách a byl by opravdu dobrý, za chvíli mu tam budou jezdit na lokalizaci závády všechny horší servisy z okolí.

Znáte ten vtip, který má pointu: Vy chcete za utažení šroubku 3 tisíce? Ne, za utažení šroubku účtuju 5 korun. 2995 je za zjištění kterého.

danielm
hodnocení

Chtěl sem závadu zjistit a samozřejmě opravit,mechanik mi řekl že chce 2000,- až 3000,- za zjištění + pak za následnou opravu

hodnocení

0x