Diagnostika VAG z Aukra

Od: Datum: 09.04.15 11:05 odpovědí: 12 změna: 17.10.16 23:28

Zdravím, máte někdo zkušenost s diagnostikou za stovku co se prodáva na Aukru?

Programy vag 409.1 nebo vcds lite 1.2 maji být na cd, ale jedné se o placené. Víte o některém free. Stačí jen načíst a smazat chybové kódy.

http://aukro.cz/mega-akce-dia…oncern-vw-cr-i5154841172.html


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.04.15 11:11
avatar
Ano je to funkční, VAG je placený, ale na CD se dodává VAG s klíčem. Takže vše v pořádku.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.04.15 11:47

JJ taky jsem měl.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kkk
Datum: 09.04.15 11:38

VAG-COM mám stažen, ale pod win7-64 nejde spustit.

Datum: 09.04.15 11:41
avatar
Ano, VAG nefunguje na 64 bitových systémech. Je nutno mít 32 bit u WIN7.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.04.15 11:56
avatar
Jestli máš ten bluetooth tak ho spáruješ s tabletem nebo chytromobilem. Program k tomu se jmenuje Torque a je ke stažení jako free nebo na uložto v plné verzi Torque pro, což je samozřejmě wárez.
doplněno 09.04.15 13:06: Aha . . no já se v tom nijak hluboko nehrabal takže nevím co všechno to umí. Stačilo mi že se to zpárovalo, načetlo údaje běžícího motoru a napsalo mi to že nejsou zaznamenané žádné chyby. Podle internetu se i přes ten OBD modul dají mazat chyby. Jestli by měl jít i vypnout airbag to netuším.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: kkk
Datum: 09.04.15 12:02

Bluetooth OBD2 mám, ale objevila se závada na airbagu. Na to už je potřeba VAG.

Od: kkk
Datum: 09.04.15 11:47

Díky, myslel jsem si to. Mám stažen VCDS-10.6.5 a ten spustit jde.

Od: kkk
Datum: 15.04.15 13:06

Diagnostika načetla závadu 00654 Odpalovač napínáku pásů. Vlastním dílenskou příručku v pdf, ale nemohu to tam najít. Víte kde mám začít?

Datum: 15.04.15 13:49

Jde o to, jestli ty předpínače pasů jsou v autě nainstalovány. Pokud jsou, diagnostika by měla identifikovat o který konkrétně se jedná. Např: 00654 - aktivacni clen napinani bezp. pasu - strana ridice (N153) 32-00 - hodnota odporu prilis velka.

Při případné opravě dbát bezpečnosti jako při opravách airbagů, tzn pracovat při vypnutém zapalování, ještě lépe při odpojeném akumulátoru.

Tato závada by měla být hlášena i rozsvícením kontrolky airbagu na palubní desce. Nejobvyklejší závadou bývá příliš velký odpor - buď zaoxidovaný nebo přerušený kontakt.

doplněno 15.04.15 14:24:

VW má patrony u navíječů v prazích. Např. Opel je má u zámků pod sedačkou.

doplněno 15.04.15 14:25:

Smazat závadu pomůže až po odstranění poruchy.

doplněno 15.04.15 15:00:

Tím VW je myšlen celý koncern

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kkk
Datum: 15.04.15 14:20

Děkuji za odpověd´

Závada je na straně řidiče. Kde to mam v autě hledat? U navíječe pásu? Kontrolka airgabu svítí. Smazání závady nepomohlo.

doplněno 15.04.15 14:27:

Auto je Fabia I 2003

doplněno 15.04.15 15:16:

1 Fault Found:

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)

32-00 - Resistance too High

doplněno 15.04.15 15:20:

Doufám, že závada bude v konektoru - přechodový odpor nebo přerušení.

Od: kkk
Datum: 03.05.15 03:29

Byl to konektor. Kontakty jsem mírně zahnul a konektor složil zpět. Závadu jsem smazal a nyní je vše ok.

Od: vanad1
Datum: 15.10.16 20:00

Nemáte někdo přesné zadání login a konečný tvar pro vypnutí signalizace brzdových destiček pro VAG 304?


doplněno 16.10.16 13:35:

Ještě bych doplnil: kabel mám z Aukra za nějakých 250 Kč s poštovným. Software Vag Com 304 cz.

Měnil jsem komplet výfuk na Superbu. I u nového mi rezonoval na volnoběh. Na internetu jsem našel postup s použitím Vag Com na zvýšení volnoběžných otáček.

V položce 01-motor

Login-11, parametr 12233 (odemknutí pro úpravy v motorech diesel )

Úprava-10

Kanál-1, snižování hodnoty zvyšuje odezvu plynového pedálu při cukání rozjezdu na volnoběh

Kanál-2, zvýšení volnoběhu zhodnoty 32768 na 32785 (to je asi z 903 ot. na 950 ot/min ).

Kanál-5, zvýšení startovací dávky. Hodnota 32768 na 33000 pro mírné přidání množství nafty při startu ( obdoba přidání plynu).

Po uložení se čeká asi 2 min.

Po nastartování má motor malinko vyšší volnoběh a rezonance zmizela.

U kabelu za 250 Kč dobrý.


doplněno 17.10.16 23:28:

Nakonec to nebylo tak těžké. Od načtené hodnoty se v 2. pozici zleva napíše nula. Z načtené hodnoty 31117 se tedy stane 30117. Uložit. Počkat 2 minuty a signalizace brzdových desek nesvítí.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.