Fabia 1 - po vyměně hučí výfuk

Od: Datum: 04.04.15 15:23 odpovědí: 6 změna: 06.04.15 14:06

Hoj, mám Fabia 1 Combi, r.v. 2006, 1.2. htp. Měl jsem děravý výfuk ve sváru na vstupu do středového tlumiče. Dal jsem to do servisu, aby mně to opravili a zároveň s tím udělali i brzdy. Vyměnili mně na moji žádost druhý a třetí díl výfuku. První díl byl OK. Přijel jsem s tím ze servisu a asi druhý den se stejně začalo projevovat hučení výfuku jako by byl děravý.

Koukal jsem pod auto. Vyměněn opravdu druhý a třetí díl výfuku. Ve spojích staženo sponami a namazáno tmelem. Stejně ten výfuk hučí. Pokud držím motor v otáčkách, není to skoro slyšet, ale jakmile sundám nohu z plynu a otáčky klesají dolů, je slyšet klasické " POU ", dokud otáčky neklesnou až dolů. Na volnoběh to není slyšet tařka vůbec. Při nastartování opět je to malinko slyšet díky tomu jak jdou otáčky vyskočí a jdou dolů.

Je to normální? V jiném servise mi minulý rok říkali, že to dost Fábií dělá i v normálním stavu, že mají takový hučivější zvuk od výfuku. Je pravda, že jsem už potkal Fabie, kterým to hučelo malinko víc.

V podstatě mi o zvuk až tak moc nejde. Řve to méně než před výměnou, když to bylo prasklé ve sváru. Spíše, aby mi to později prošlo emisemi.

( Byl dokonce i takový názor, že až se ten nový výfuk vypálí a obalí sazemi zevnitř, tak už to tolik hučet nebude )


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.04.15 17:40
avatar

lehni pod nastartovaný a zajištěný auto a opatrně koumej dlaní jestli ti to nefuní někde v nákým spoji či jestli neni v háji pletenec -pružný díl,dalším vodítkem můžou bejt saze na trubkách,dále to může funět na prvním díle u svodů z motoru

taky to hučení může dělat konstrukce některých výrobců levnějších výfuku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jafra
Datum: 05.04.15 13:14

Mám také Fabku I a tento zvuk také mám. Zjistil jsem, že je částečně prasklý pletenec před prvním dílem vyfuku.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: zman®
Datum: 05.04.15 20:25

A má to nějaký vliv na výsledek emisí při kontrole na STK? Dík.

Datum: 05.04.15 21:31

Pokud je díra větší, tak tě vyhodí, protože se ničeho nedoměří. Má to vliv na výkon motoru, potažmo spotřebu a když je díra před lambda sondou, vyhodnosuje lambda chudou směs a jednotka zbytečně směs obohacuje, což má spětně opět vliv na emise.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.04.15 22:32
Pokud to nebyl originalni vyfuk priklanel bych se k tomu ze to je konstrukci vyfuku nektere lacinejsi maji hruby zvuk jako by meli diru.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: zman®
Datum: 06.04.15 14:06

Taky si to myslím. Originál to určitě nebyl. Když jsem si lehnul pod auto, tak jsem se chytal za hlavu, co mi to tam zase dali za " kvalitu ".

A je vidět, že se ty spoje snažil mechanik zatřít tmelem, ale nepomohlo to a tak předpokládám, že pletenec to nebude, když mně kontrolovali výfuk a první část mně tam nechali, protože je údajně dobrá.

Je to ten nejlepší servis v našem okresním městě, kam se sjíždějí z celého velkého okolí, ale stačí mrknout a je vidět, že tam dali to nejlevnější co sehnali...

Na zvuk prdím. Kravál je menší než předtím. Spíš ty emise... Uvidím, třeba si před ostrou STK dám cvičné emise... Pro jistotu...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.