Tak asi záleží na rychlosti ze které budete dojíždět a na otáčkách. Dokud to půjde, tak OK, ale do úplného zastavení to bez chcípnutí podle mne nedojede.
asd1
To by musel zabrzdit brzdou. PS: takhle se řeší pokud turbo začne sosat olej - zařadit vyšší kvalt a zabrzdit je jediný způsob jak motor zachránit před zadřením - místo nafty jede na olej a klíčkem chcípnout nejde. Než dojde "palivo" tak je po motoru, buď se zadře nebo písty vyletí z ojnic...
U většiny nových motorů si ŘJ hlídá volnoběžné otáčky = pokud poklesnou tak si auto přidá plyn samo a nechcípne. Do prudšího kopce to asi chcípne i tak, ve volnoběžných otáčkách to nejspíš ani plný plyn nezachrání (záleží na autě - silný motor zvládne na volnoběh i kopec)
Když auto necháš dojíždět na dvojku při současném brždění a nevyšlápnutí spojky,tak Ti chcípne každé auto,nejen nafťák.Pokud ovšem spojku včas vyšlápneš,nebo vyřadíš kvalt,motor nechcípne,tedy pokud je vpořádku a to ani benziňák.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.