Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ČZ 477 fakt nejede

Od: droid odpovědí: 10 změna:

Pánové mám problém s mojí ČZ 175/477. Teda jeden z těch problémů fakt nevim jak vyřešit. Podle zkušeností ostatních by to mělo jezdit minimálně 90 a někdo z toho dostane i 120. Zato ten muj křáp jede max 70 z kopce ale to už se tomu fakt moc nechce. Normální rychlost je kolem 60.

1) předstih je brutální (originál wape = 6,5 mm) a je to kuli tomu. Problém je s tim že když si ho nastavim podle sebe na 3 mm tak rotor vyskočí z klikovky (asi tak po 200 m) i když sem se dočetl, že ten šroub by to měl udržet ... neudrží.

2) převodovka ... otec řiká že předstih by na to neměl mít moc vliv ale že může bejt problém někde s převodama.

3) karburace ... jako je tam originál karburátor kterej má najeto 40 let tak nevim no

4) řetězová sada ... třeba kamarád má tu stejnou a rozetu má mnohem větší než já. I tak prej předjíždí kamiony na dálnici a s rychlostí nemá sebemenší problém.

Moto je dělaný před rokem (výbrus, klikovka, všechny ložiska, spojka, wape, řetěz ... prostě všechno). V nízkejch rychlostech lítá dost ale jak se dostanu nad 60 tak je to líná mrcha. Pořád přidávám plyn ale rychlost se nezvedá. Když pak už je toho plynu moc, tak se začne škubat a chcípat. Někdy když jedu rychlejc ve vesnici a párkrát se rychlejc rozjedu tak najednou se začne dusit úplně a nedá se rozjet ani na jedničku (neutrál si drží pěkně otáčky ale jak tam dam 1 tak začne chcípat a nerozjedu se ani na plnej plyn).

Co myslíte vy. ... 1, 2, 3 nebo 4

Předem dík

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirkamatapat*
hodnocení

2x

Zkontroluj karter,může být naražený a ve spoji si přissává vzduch. Jednou mi to udělal brácha,že narazil a motor potom nejel.Motor jsem pak vyndal,rozpůlil a spoje natřel hermetikem,složil a motor jel jak ďas.

 

hodnocení

1x
avatar dabel

zapalování

základem je nastavit dobře předstih a poté koukni jestli máš dobrou hladinu benzínu v karburátoru a jestli ti do něj z kohoutu de dost benzínu

droid
hodnocení

když nastavim předstih, vylítne mi rotor

Čeho rotor?Zapalování?To je nějaká blbost ne? Právě předstih ti ovlivňuje nastavení do síly nebo do rychlosti. Každý fous rozdílu od ideální polohy se ti zákonitě projeví na výkonu i spotřebě.
doplněno 28.03.15 20:25: A to že při určité rychlosti už nepomáhá pridávat plyn by mě spíš než na ten předstih navádělo k palivové soustavě. Buď ti tam jde málo benzínu takže když přidáš víc otevírá se jen vzduch ale benzínu nepřibyde takže motor dostává chudou směs. Nebo ti bere někde falešný vzduch kolem karburátoru a čím víc chce motor směsi tím víc tahá falešný vzduch a výsledkem je opět chudá směs a ztráta výkonu.
droid
hodnocení

moc nechápu co je blobost? Na klice mam díru na kolíček. S kolíčkem je předstih asi 2 x větší než má být. Když kolíček vyndám, rotor z konusu vyskočí ven (při vysších otáčkách)

 

cicko*
hodnocení

1x

Svědomí by měl spytovat ten, kdo "dělal" motor před rokem. Může být vada na klice, které si nevšiml. Podobný případ jsem řešil použitím jiné vačky.

droid

kliku jsem posílal kamsi do Brna a odvedená práce se mi líbila ... Vačku jsem vyhodil cca 15 minut od doby co mi pošťák donesl wape (o jiné nevím)

cicko*

Co si představujete pod pojmem "vačka"? Nebo snad má tento motor elektronické (bezkontaktní) zapalování? Jinak to, že se vám klika líbila, ještě neznamená, že nemohla být špatně složená, nebo jste ji nemohl poškodit sám.

 

terribor
28.03.15 21:48
hodnocení

0x

1

 

jawa250*
hodnocení

0x
Tak proč si nesezenete origo zápalko?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]