Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám zachovalého megana 1.9D 47kw. Koupil jsem si nové auto, tak půjde na prodej. Potřebuju vědět nějaké informace ohledně prodeje, jsem podstatě pořád v práci a čas na zájemce budu mít vždy o víkendu. Jak to ten nový majitel přehlásí na sebe? Dále jakou mám dát cenu na inzerát, megan je vzhledově pěkný, jezdí bez problému, nízká spotřeba, nová STK, interier čistý neponičený, zánovní letní pneumatiky, nájeto 190tis., rok výroby 1996, eko poplatek zaplaceny, po servise rozvodové sady + výměna oleje, filtru a chladící kapaliny. Moje představa je 15-20tis, ale jsem amatér co se tyče tohoto, tak rad si nechám poradit. Děkuji.
Napíšete novému majiteli plnou moc a na poště ji necháte uředně ověřit za 30 kč.
Po prodeji si Nový maj si udělá evidenčku a dohlásí na sebe - to je nejjednodušší postup ale NEDOPORUČUJI ho ,
nový majitel se na to může vykváknout a jezdit na Vaše papíry a Vy dostanete pokutu od MM za nenahlášení převodu vozu do 10 dnů od prodeje na MM.
Takže bud pujdete spolu na MM (+ evidenčka ) a uděláte převod spolu ,
nebo
napíše nový maj. plnou (uředně ověřenou )moc Vám a Vy uděláte převod + evidenčku na jeho jméno (to vše až po zaplacení vozu)
Cenu zkuste těch 20 , snížit se dá kdykoliv.
doplněno 22.03.15 19:31: Diesel - píšeš - Nejlepší varianta pro vás bude když Vám kupec dopředu pošle ověřenou PM .-to chci vidět jak někdo posílá dopředu PM když auto ještě neviděl , nebude se mu líbit a prodávající ještě prodělá 200 za evidenčku .
Cenu zjistěte na portálech jako třeba s-bazar,annonce tipcars za kolik se dané auta prodávají. Nejlepší varianta pro vás bude když Vám kupec dopředu pošle ověřenou PM .Vy uděláte evidenční (pkd je technická starší jak 14 dnů),dojdete s PM a protokolem na úřad přehlásit vozidlo na kupce a ten pak s klidem může u Vás doma z vašeho PC sjednat PR a pak s klidem odeket se svým autem a sPR na sebe uzavřeným!
Jen malá poznámka.nové rozvody cenu nenavyšují!