Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny rádce potřebuji radu kdo má zkušenost s Felicii 19 D náhle začala praskat pojistka na blinkry č 21 vše jsem prošel ale žádnou závadu jsem nezjistil zjistil jsem jenom to že pokud jedu kolem 800 otáček tak pojistka drží a pokud se přidá na více pojistka praskne už nevím co stím děkuji za každou pomocnou radu
K tomu keště dotázek -má to auto tažné zařízení?
Stalo se na služební felině- nešli blinkry-vyměněna pojistka=vše OK.Nastartovalo se a pustili potkávačky-praskla pojistka blikačů,V servisu nakonec zjištěn zkrat v zásuvce TZ!Vše ostatní bylo taky OK
Petře-zkus rozebrat zásuvkuu TZ akoukni po kabeláži zda tam není zkrat! Dedukuji- u Endyfroga to asi tak bylo,protože pak již nenapsal .
Díky možná dobrá odpověd tažné má měl jsem utrženou zásuvku ten držák přivařil jsem ji a problém nastal i když jsem ji celou rozebral prostříkal a myslel jsem že je po závadě ale po pěti km pojistka opět praskla zkusím zítra dát novou
Ahoj, mám stejnej problém u Felicie 1,3 MPi. Taky praská pojistka č.21 od blinkrů a zpátečky. Tažné zařízení mám, na pohled vypadá OK, rozebral i prostříkal jsem zásuvku... ale stačí přidat víc plynu a je po pojistce. Podařilo se Ti to nějak vyléčit? Začlo to myslím po velkém dešti, nateklo mi do pojistkové skříně, už jsem jí vyměnil, preventivně jsem měnil i vypínač výstražných, který to také prý občas dělá a závada stále trvá.
Zdravím zatím jsem to vyléčil odpojením kabelů od čidla na zpátečku a je po praskání od té doby jsem na to zapoměl že dám nové čidlo ale nemám čas
chlapi, díky moc za perfektní nasměrování. Zásuvku na přívěs jsem rozebral a byla ok, akorát uhnilé šroubky, na kterých držela jsem musel nahradit a trochu jí po rozborce zrenovovat lepidlem. Závada, která mě štvala jak vosa okolo hlavy už dva měsíce byla přesně tam, jak psal endyfrog@. Čidlo zpátečky. Ohnutý krycí plech zespoda motoru se po najetí na obrubník ohnul směrem k převodovce a opřel se přímo o ohnuté kabely vedoucí z čidla. A jak se motor vrtí (mám utržený silentblok u pumpy) tak postupně prodřel oba drátky toho čidla a ukostřoval je. Trochu jsem ho naohybal pryč od čidla, kablíky doizoloval páskou, naštěstí nebyly předřené drátky pod izolací a jede se, funguje se! Už jsem měnil vypínač výstražných, pojistkovou skříň kam napršelo a chystal jsem se měnit snad i alternátor nebo aspoň regulátor otáček a buhvíco ještě. Díky moc za pomoc. No, když už jsem byl pod motorem, tak jsem viděl utržené prachovky řízení i poloosy a další špeky, ale to ještě chvíli vydrží. To nefungování blinkrů byla opravdová otravná závada. Ještě že jsem to nespravil, jak radili kolegové - dej tam větší pojistku a když praskne, tak ještě větší a větší...
Souvislost s přidáním = alternátor a rozvod elektřiny... když nastartujete studené auto, alternátor potřebuje dobít baterku... a zbytek jde do potřebných částí (třeba světel).
Osobně bych nejprve hledal možný zkrat a oxidaci na blinkrech... vyměnil žárovky. Pokud nepomůže, pak zkušený autoelektrikář..
Akumulátor máte ok?
doplněno 21.03.15 13:47:asi to nebude přímo standardní chybička - chce to toho elektrikáře a prolést kabely, proměřit ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.