Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat, jak je to se spolehlivostí koncernového motoru 1.8Tsi? Mám teď Octavii 1.8T a časem mě čeká výměna, tak přemýšlím o Octavii 1.8Tsi nebo Yetině 1.8Tsi. Se sopučasnou Octavkou mám najeto 230tis bez problémů, akorát se jednou měnilo turbo. Mám se bát nějakých problémů u motoru 1.8Tsi? Je to spolehlivý motor? Četl jsem, že se rád "potkává" po vypnutí, je to jen blud nebo je to pravda? Chtěl bych opět, aby byl tento motor spolehlivý tak, jako je ten můj současný.
Nehovořím o motoru 1.8Tsi v Octavii 3, ale v Octavii 2.
Díky za rady a postřehy, pokud je tu někdo, kdo má osobní zkušenosti, budu rád
Má rozvod řetězem, ale narozdíl od ostatních starších TSi s ním nejsou problémy.
1.8T je velice povedený motor, TSíčko nebude tak spolehlivé.
Oproti 1.2 a 1.4 TSI má motor 1.8 TSI vyvažovací hřídel a větší rezervou dynamiky a proto na problémy - rozvody - těch menších tolik netrpí.
To ho spíše ale jen vyjimečně potká prasklá hlava válce, vyšší spotřeba oleje a unavené turbo, pokud ho majitel trápil za studena. Může se vyskytnout i problém s tzv. visícími ventily, ale ten postihuje jen velmi ojetá auta, která už mají za sebou minimálně 250 000 km, spíše více.
Dost se dočtete třeba tady -
Děkuju za odpovědi. Chtěl bych se ještě zeptat, jestli bude problém, když koupím třeba škoda yeti 1.8Tsi z prvních let, která bude mít klidně 200tis avšak bude pravidelně servisováno. Mám se nějak bát? Děkuju. Co tam třeba často na tomto motoru odchází? Všude na internetu jsou recenze od lidí, kteří mají auto půl roku nebo s ním najeli prvních 10 000km, což jsou naprosto evypovídající hodnoty, jak jistě chápete. Děkuju!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.