Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 21 papíry

Od: jawas odpovědí: 9 změna:

Zdravím.Mám doma jawu 21 bez tp.Ale doma jsem našel papíry na jawu 20.Pujde to nějak přepsat?Mohly byste mi napsat postup jak se to dělá?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mzxy*
hodnocení

0x

papíry se nepřepisují, upravuje se motorka

1.) musí být stejný typ motoru

2.) výrobní štítek musí odpovídat číslu rámu a dokladům

4.) číslo vyražené na rámu musí souhlasit s doklady

5.) papíry jsou na nějakou osobu, otázkou je na koho, a také zda jsou platné

 

jawas
hodnocení

Ano jsou platné a vlasrník je strýc,ale dá se vymazat číslo motoru,barvy?

mzxy*

číslo motoru se neregistruje odroku 2006, proto se dá vymazat za 50,- Kč, ale typ motoru musí souhlasit , barva se změní z 50 Kč

číslo rámu se dá vyrazit, pak se rám natře barvou a nic se nepozná

výrobní štítek se dá také sehnat a vyměnit

21 má jiná řidítka a místo revma-plechů má jen čelní plech, ale to na STK nevadí, akorát nebude souhlasit výška motoyklu,

jawa250*
hodnocení

|Jawa 21 má místo revmaplechu prsíčka,Má řídítka budto vlaštovky nebo s hrazdičkou,Koupit nový štítek a vyrazit razničkami,jinak za tech 50 kč změnit :)

cicko*

Tak si konečně vyber čím bys chtěl být! Neználkem "jawasem" nebo rádcem "jawa250"?

 

hodnocení

0x
avatar totak
A koukals na štítek jestli náhodou údaje nesouhlasí?Ono se to za komouše tak "tunilo" že se přestrojovaly dvacítky na 21 protože to bez plechů proti větru líp jelo.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Jawa 20 a Jawa 21 je jeden a tentýž typ-přesnější značení je totiž : JAWA 50 typ 20 nebo 21 anebo ještě pro změnu 23! Motory jsou identické,rámy,kola atd také.Liší se jen a pouze 20 od 21 hlavně revmaplechy.Některé 20 neměli /starší do roku 75?/ neměli tzv rychlopal,jnak měli užší řídítka a jinší stupačkový kříž,no nakonec ani typ 05 se od 20 a 21 moc nelišil-většinou měl jiný zadní vidlice (z pelcového svařence na rozdíl od zploštělých trubek /zjednodušeně řečeno/,motor se pal lišil jinou spojkou a hlavbě měl větší průměr u kliky-ložiska což ale není vidět bez rozborky..23 -Mustang se již lišil víc-nebyl kapotovaný a víc vypadal jako "dospělá" motorka-nádrž ne pod sedákem ale před ...

Běžně se na 20 dával jiný stupačkový kříž a "prsíčka"-ani na technické toto nemělo na kladné projití vliv!Jedině by měla sedět čísla-na rámu u zámkou nýtovaný štítek a vyražené číslo na karteru /to se asi neeviduje ale já s tím měl trochu problém-byl koupen v mototechně komplet nový motor a ten byl bez čísla,že sestra si nenechala doklady o koupi a technik s tím měl problém ,ale nakonec sám vyrazil raznicí číslo dle TP a bylo to!/

 

danys*
hodnocení

0x

stačí akorát změnit číslo rámu a nechat vymazat číslo motoru + změna barvy, pokud je rozdílná. Já ani u fechtla barvu v tp neměl. jednou jsem měl u kývačky jiné číslo rámu. na ev. vozidel po mě chtěli protokol z stk, že číslo nesouhlasí s uvedením čísla na motorce a kupní smlouvu k rámu. pak mi to normálně přepsali. Ale je to už asi 9let, možná je postup stejný.

doplněno 17.03.15 21:52:

jestli je to typ 20, 21 bych neřešil. já měl u fichtla v tp (v tý malý knížečce) uvedený všechny tři typy - 20,21,23..:-D

 

jawa250*
hodnocení

0x
Děkuji za odpovědi.V tehlech zákonech se vůbec nevvyznam *smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]