Babetta netáhne

Od: Datum: 10.03.15 19:05 odpovědí: 6 změna: 11.03.15 09:27

Ahoj.

Mám problém u mé babetty (jednorychlostní).

Na babettě mám karburátor z jawy 50.

Problém spočívá v tom, že babettu mám upravenou na pole (odlehčená, plastové blatníky, místo normálních pneu mám drapáky, větší rozeta na zadním kole z jawy 50).

No, začalo to dělat z ničeho nic.

Babettu nastartuju, jezdím cca 30 sekund po poli a najednou ztratí výkon, přestane táhnout a začne se jakoby dusit a chcípá.

Když babettu nechám v klidu cca 5 - 10 minut, tak zase po cca 30 sekundách ztratí výkon.

Nevím, čím by to mohlo být, válec i píst jsou v pěkném stavu, kontroloval jsem to, zapalování taktéž bez problému.

Napadla mě svíčka, zítra zkusím dát novou, ale pochybuji, že by to můj problém vyřešilo.

Máte někdo nějaký tip, nebo víte, čím by to mohlo být?

Díky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.03.15 19:17
A není ucpanej výfuk?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: adata
Datum: 10.03.15 19:46

Výfuk je v pořádku, před 4mi dny čištěný.

Datum: 10.03.15 19:34
avatar

tipuji - svíčka; může to být i indukční cívka, setkal jsem se i z vadným kondenzátorem na přerušovači (Jawa 250), něco, co po zahřátí není 100%-tní

Ohodnoceno: 0x
 
Od: adata
Datum: 10.03.15 19:48

Indukční cívka mě nenapadla, díky, zkusím jí zítra také vyměnit.

Ještě mě napadlo, že by mohl být špatný rotor, u jawy 50 mi po zahřátí rotoru přestala jet, ale nevím, jak rotor otestovat, jestli je v pořádku, jelikož nemám žádný jiný na babettu.

Od: cicko
Datum: 11.03.15 01:51

Špatný přívod paliva! Zkontrolovat a vyčistit kohout v nádrži, vyčistit a seřídit karburátor (nejlépe použít originál nebo sofistikovanou náhradu).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.03.15 09:27
avatar
Taky se stavím za myšlenku chyby v přívodu paliva. Těch 30sekund odpovídá tomu, že se spotřebuje benzín co natekl kolem plováku. Pak začne benzín motoru chybět a výkon klesne. Ty to chcípneř benzín zas pomalu doteče, doplní hladinu v plovákové komoře a celá komedie se může opakovat. Mě to dělalo gumové kolečko v benzínovém ventilu. Vždycky jsem ho rozebral vyčistil nasadil nastartoval a jel. Jak jsem ale pohnul kličkou textilu, ta mrcha gumová se pootočila, přívod benzínu se omezil a mě zas mustang jel podle tvého scénáře. Minutu a pak se začal dusit. Ale dalo mi to, než jsem na to přišel
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.