Nejste přihlášen/a.
Měl byste mít k rádiu návod a tam určitě bude popsáno zapojení, tak aby si to vše pamatovalo. Říká se tomu např. stálý plus. Jde o to zapojit rádio tak aby bylo pořád pod napětím bez ohledu na zapalování.
V anglickém návodu je to str.15.
Moc možností není. Propojte žlutý se žlutým, červený s červeným. Vyzkoušejte. Když to paměť neudrží, tak barvy překřižte.
I v návodu k vašemu rádiu je to podobně popsáno.
A u mého Sony jsem to taky musel přepojovat. (jen si už napamatuju jaká byla konečná verze)
Taky mám v návodu napsáno, že když nemá zapalování ACC polohu, vybíjí se rádio rozsvíceným displejem. Takže uvidíte jestli vám po vypnutí zapalování displej zhasne.
V tomto som začiatočník je to tam popísané ale neviem sa v tom nejako vyznať.
doplněno 07.03.15 15:53:Jediné čo tam je napísané je: ACC poloha - Bez ACC polohy
Pri inštalácii tohto prístroja do vozidla bez ACC(príslušenstvo) na kľúčiku zapalovania nepripojení červeného vodiča k svorke detekujúci použitie kľúčika zapalovania, može viesť k vybitiu batérie.
vemeš žárovkovou zkoušečku a měříš proti kostře
najdeš drát na který ti žárovka svítí bez klíčku a drát na kterej ti žárovka svítí po otočení klíčku do kontrolek a tydle dva dráty mezi sebou přehodíš
jinak sem chtěl schéma zapojení rádia co je v manuálu k rádiu
náhodně se dráty nepřehazují vždy je třeba měřit!
Druhý obrázek, vpravo dole vidím na červeném a žlutém drátu průhledné bužírky. To by měly být ty konektory jako na obrázcích z návodu. Takže tam bych přehodil (překřížil) barvy.
Jednak, co by se mělo stát - postupujete podle návodu, kde je napsáno, že jestli vám to nebude fungovat se stejně barevnými konektory, tak máte barvy překřížit. Český návod str. 16 obrázek a popisek vedle něj.
Jednak, proč problém s reklamací - opět jen postupujute podle návodu.
A hlavně žlutý i červený jsou oba zdroje napájení, jen jeden je trvalý a druhý spínaný. Obvykle žlutý je stálý plus a červený spínaný. U některý aut to může být naopak a proto tam dávají ten spoj (konektory v průhledné bužírce), aby se to dalo přehodit.
Iso konektor (samozřejmě pokud ho špatně nazapojilo nějaké kopyto) se nepřepojuje.
doplněno 08.03.15 19:38:Teď jsem si všiml, že máte Fiata. Takže beru zpět to nepřepojování iso konektoru. Tam jsou některé piny konektoru jinak.
Tam je stálý plus červený kabel. Na rádiu je stálý plus žlutý. Potřebujete tyhle dva spolu propojit. Takže buď budete pracně přepojovat ISO konektor nebo jednoduššeji jak jsem vám psal výše přehodit barvy v těch průhledných bužírkách, kde předpokládám budou původně stejné barvy spolu.
Pokud je konektor volný, tak jde odjistit malým šroubovákem, ale tady to je v bužírce, takže jednodušše tahat od sebe a přitom s tím vajglovat.
Takže by som mal prepojiť káble v tom konektore na 2fotke?Na aký princíp funguje teda ten konektor, myslím ako vytiahnuť ten kábel z konektoru?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.