Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s autorádiom

Od: clicky* odpovědí: 12 změna:
Ahojte, potrebujem poradiť nutne s autorádiom.Objednal som si nové rádio pioneer všetko ide až na 1 problém, keď zapnem klúčik do 1polohy tak sa mi ukážu prvotné nastavenia rádia ako čas a podobne.Nastavím si aj stanice pekne všetko, ale ako náhle vytiahnem klúčik všetky nastavenia sa vynulujú hodiny,stanice, pesničky z USB hrajú od začiatka, nechce si to vobec rádio pametať, ale ak iba vypnem motor klúčik nevytiahnem tak si to pametá.Ďakujem za rady hádam pomožete.Autorádio mám to: alza.sk/...

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stanley110*
hodnocení

0x

Zdarec,máš to evidentně přehozený na zapojení,asi před týdnem jsme řešili ten stejnej problém,stačí přehodit napájecí káblíky.Jeden je ze spínačky,ten ti ho zapne a druhej je od stálého napájení.

 

hodnocení

0x
avatar pepr

Měl byste mít k rádiu návod a tam určitě bude popsáno zapojení, tak aby si to vše pamatovalo. Říká se tomu např. stálý plus. Jde o to zapojit rádio tak aby bylo pořád pod napětím bez ohledu na zapalování.

V anglickém návodu je to str.15.

doplněno 07.03.15 16:31:

Moc možností není. Propojte žlutý se žlutým, červený s červeným. Vyzkoušejte. Když to paměť neudrží, tak barvy překřižte.

I v návodu k vašemu rádiu je to podobně popsáno.

A u mého Sony jsem to taky musel přepojovat. (jen si už napamatuju jaká byla konečná verze)

Taky mám v návodu napsáno, že když nemá zapalování ACC polohu, vybíjí se rádio rozsvíceným displejem. Takže uvidíte jestli vám po vypnutí zapalování displej zhasne.

 

clicky*
hodnocení

V tomto som začiatočník je to tam popísané ale neviem sa v tom nejako vyznať.

doplněno 07.03.15 15:53:

Jediné čo tam je napísané je: ACC poloha - Bez ACC polohy

Pri inštalácii tohto prístroja do vozidla bez ACC(príslušenstvo) na kľúčiku zapalovania nepripojení červeného vodiča k svorke detekujúci použitie kľúčika zapalovania, može viesť k vybitiu batérie.

vyfot to schéma a dej to sem

jinak by mělo dle mě stačit prohodit plus 12V stálé napětí s napětím 12V po klíčku

 

clicky*
hodnocení

Takže nejako som tomu nepochopil, tu máte fotky ako to mám zapojené a ktoré káble mám prehodiť skúšal som vymeniť ale ani za nič som ich nemohol dostať von, proste dal som dole tu žltú blbosť čo je na konektoroch zasunutá a dalej som ten kábel proste nemožem vytiahnuť.Skúšal som všeliaké postupy ale proste nič, tu sú tie fotky, tak ktorý vymeniť a poprosím návod ako vytiahnuť ten kábel, ďakujem pekne.Fotky posielam.
Problém s autorádiom
Problém s autorádiom #2

vemeš žárovkovou zkoušečku a měříš proti kostře

najdeš drát na který ti žárovka svítí bez klíčku a drát na kterej ti žárovka svítí po otočení klíčku do kontrolek a tydle dva dráty mezi sebou přehodíš

jinak sem chtěl schéma zapojení rádia co je v manuálu k rádiu

náhodně se dráty nepřehazují vždy je třeba měřit!

Druhý obrázek, vpravo dole vidím na červeném a žlutém drátu průhledné bužírky. To by měly být ty konektory jako na obrázcích z návodu. Takže tam bych přehodil (překřížil) barvy.

clicky*
hodnocení

Práveže rád by som to prepojil na tom prvom konektore čo je na foto tie káble,na tom druhom by som nechcel z dovodu že ten konektor ide priamo do autorádia a kebyže prehodím káble a niečo sa stane z autorádiom neuznajú mi reklamáciu.Resp. teda na prvom konektore možem prepojiť tie káble ak sa spájajú červený s červeným a žltým zo žltým tak to možem tak isto prehodiť na prvom aby bolo červený-žltý, červený-žltý,.A nejaký návod ako sa tie káble dajú vytiahnuť lebo som skúšal všetko možné.

Jednak, co by se mělo stát - postupujete podle návodu, kde je napsáno, že jestli vám to nebude fungovat se stejně barevnými konektory, tak máte barvy překřížit. Český návod str. 16 obrázek a popisek vedle něj.

Jednak, proč problém s reklamací - opět jen postupujute podle návodu.

A hlavně žlutý i červený jsou oba zdroje napájení, jen jeden je trvalý a druhý spínaný. Obvykle žlutý je stálý plus a červený spínaný. U některý aut to může být naopak a proto tam dávají ten spoj (konektory v průhledné bužírce), aby se to dalo přehodit.

Iso konektor (samozřejmě pokud ho špatně nazapojilo nějaké kopyto) se nepřepojuje.

doplněno 08.03.15 19:38:

Teď jsem si všiml, že máte Fiata. Takže beru zpět to nepřepojování iso konektoru. Tam jsou některé piny konektoru jinak.

Tam je stálý plus červený kabel. Na rádiu je stálý plus žlutý. Potřebujete tyhle dva spolu propojit. Takže buď budete pracně přepojovat ISO konektor nebo jednoduššeji jak jsem vám psal výše přehodit barvy v těch průhledných bužírkách, kde předpokládám budou původně stejné barvy spolu.

Pokud je konektor volný, tak jde odjistit malým šroubovákem, ale tady to je v bužírce, takže jednodušše tahat od sebe a přitom s tím vajglovat.

clicky*
hodnocení

Takže by som mal prepojiť káble v tom konektore na 2fotke?Na aký princíp funguje teda ten konektor, myslím ako vytiahnuť ten kábel z konektoru?

clicky*
hodnocení

Nejaký postup ako vytiahnuť tie káble z rádia, viem ktoré vymeniť len nemožem ten kábel z konektoru vytiahnuť.

 

clicky*
hodnocení

Skoušečku bohužel nemám, a nedá sa z fotiek vyčítať ktorý prehodiť?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]