Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,Poradí někdo?Jsme dva sourozenci zemřel nám otec a my se zřekli děditství ve prospěch matky,když zemřela maminka tak jsme dědili my dva dům jsme prodali ostatní rozdělili,zůstal tam skútr koupený v roce 1960,a pionýr v roce 1958,toto jsem si vzala já dcera bylo to uloženo ve stodole my jsme nikam nešli ani jsme nevěděli že bychom to měli odhlásit,teď už máme 16ctiletého vnuka ,který se začal zajímat o motorky veterány dává si to dohromady a já se chci zeptat zda by to šlo přihlásit aby prostě měl papíry, na skútra máme technický průkaz na pionýra ne.Vím že by bylo asi nejlepší jít na dopravní ale co když budeme platit nějakou pokutu.Také nám radili aťse příhlásí do veterán klubu,co byste poradili vy on by nejraději měl papíry aby mohl s tím na silnici.Děkuji.
Mahane, začal bych tím, že s úmrtním listem bych zašel na evidenci vozidel, aby Vám sdělili, že na otce je něco v registru zapsáno. Pokud ano, máte šanci obnovit dědické řízení, a vozidlo na sebo převést. Pokud ne registru zjistí nějakou vadu, nebo tam nic nebude, vozidlo vyřazeno..pak se musí řešit konkrétně...
Dobrý večer,děkujiVšem za Vaše rady,s tím technickým průkazem jsem to trochu popletla máme jen osvědčení o technickém průkazu tu malou kartičku tak nevíme zda to bude stačit, uděláme to tak jak radí p.Milan.Ten pionýr není pařez ale Jawa 50 typ 555 a má poz.značku.Ještě dodám že rodiče zemřeli v roce 1994,tak že je to víc jak 20let.Ještě jednou díky.
Zdravím,
na skůtr máte papíry, na pionýra ne. Takže bych začal tím pionýrem. Podle roku výroby je to typ, kterému se říkalo "pařez". A ten, pokud si to dobře pamatuju, když ho měl kdysi dávno soused, tak neměl SPZ. Takže nejspíš neměl ani papíry.
Dejte sem fotku toho pionýra, ať je od čeho se odpíchnout.
Dobrý den, nechci se přít, ale myslím si, že Jawa Pionýr ("pařez") SPZ potřebovala. Ale, Jawa Stadión ("kozel") jezdil bez SPZ. Zdravím!
To vůbec nic na věci neměni že od roku 1994 se s nima nic nedělo /nejezdilo, nedělala se posléze technická / a neplatilo PR,respektive posléze ani nebyl sjednáno.Důležité je aby nebyly trvale vyřazeny,pak by to šlo asi jedině jako veterán na veteránská čísla nebo poté sehnat jen doklady.Prostě jak píše p.Milan !
Pokud máte velký technický průkaz a není ustřižen roh, zajít na evidenci motorových vozidel a pokusit se o oživení. Bude problém vysvětlit kanceláři pojistitelů, že vozidlo nebylo provozováno a tím eliminovat doplatky. Neb požádat informaci u nejbližšího veterán klubu, nechat provést technickou a za poplatek je propujčena RZ, která slouží na omezený provoz, srazy, jízdy veteránů a.p.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.