Nejste přihlášen/a.
Zdravím, toto je vypadlý kloub od táhla řadící páky, jak náročná je zhruba technicky a finančně tato oprava?
Je to pouze o tom najet na rampu a " kloub " zastrčit zpět, nebo je potřeba demontovat převodovku a otevřít?
Pkd vypadl,není to jen oprava typu"jen to zastrčit a jede se dál!"Skoro jistě je něco špatné a to bude třeba vyměnit!
Osobně- něco podobného se stalo na BX14RE-vyskakování táhla dělalo špatné uložení motoru a při prudkém přidání to vyskočilo.Na dalším prostě "vydřený kloubek a bylo nutno dát celé tahýlko nové,staré již nechtělo držet!Někdy to jde "zadrátovat" nebo pomocí "opravného prostředku pro opravu raketoplánu č.1"-el. stahovací páska
Poněkud podivně položená otázka? Z uvedeného snímku nikdo nepozná zda je poškozeno uložení kloubu, opotřebovaný kloub aj. Možná za několik let se napíchneme na zásuvku a vše bude samoopravitelné. Takže bych doporučil vyndat motor, převodovku, táhlo řazení a pak zpětně skládat a co bude špatné vyměnit...tipnul bych to na 12 hodin práce a cena kolem 8.000,-
To mě baví...
Ti lidi sem ani nenapíšou typ auta, natož jiné podrobnosti, ovšem chtějí
"Radu od Boha."!
Navíc ten kloub pouze řadí kvalty, takže s převodovkou nemusíte nic pachtit.
Ale podle vzhledu je už hezky "jetý".
Doporučuji návštěvu nejbližšího (solidního) automechanika. Za dvě hoďky... jedete jak drak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.