Výměna těsnění pod hlavou

Od: Datum: 15.02.15 09:38 odpovědí: 12 změna: 15.02.15 15:52

Dobrý den zajímá mě když se mění těsnění pod hlavou,pouze se vymění těsnění nebo se na to těsnění ještě něco "patlá"?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.02.15 09:50
avatar

Nepatlá, ale může být nutné rovnání hlavy. Záleží na tom, proč má být měněno, zda je správná diagnoza. Bez bližších vědomostí bych se do toho rozhodně nepouštěl.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 10:03
avatar

Na těsnění se nic nepatlá dává se nasucho.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 10:19

ok dík za radu

Datum: 15.02.15 10:54
avatar

na těsnění se nic nepadlá jak už se tu psalo jen nech srovnat hlavu

i když si pamatuju z ery 12Otek tak když se měnilo těsnění pod hlavou tak ho staří mechanici mazali s obou stran vazelínou a já to na svý 120ce dělal stejně dnes se to nedělá aspon už sem to u nikoho nevyděl

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 12:00

co je přesně ta "hlava" mám ten samí motor na díly tak to použiju nevím kolik stojí srovnání hlavy je to citroen xantia rok 95

Od: juk
Datum: 15.02.15 13:04

Ty nevíš co je hlava a chceš dělat těsnění?

Nezapomeň, že hrozí zalomení šroubů, netěsnosti při nesrovnané a neočištěné hlavě či bloku, roztržený blok vlivem vody či oleje v závitech pro šrouby hlavy (musí se vyfoukat vše ven a závit musí být čistý),atd...

Není to jako měnit kolo.

Hlava je ta část, kde jsou ventily a popř. dle typu (OHC) i vačka či vačky. Jdou do ní svody výfuku a sání a jsou v ní svíčky...pak těsnění motoru...pak písty v bloku s ...

Ještě chceš měnit těsnění?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 13:41
avatar

Písni SZ a já Ti pošlu odkaz na stažení buďto Haynese (anglicky) nebo jak na to v češtině.

Co tam máš za motor?1,6 ; 1,8 nebo 1,8i16V , 1,9D or TD či některý z dvoulitrů nebo dokonce vrchol 3,0iV6 poř 2,1TD

U nafty VŽDY po rozborce otlakovat hlavu a popř.i srovnat a potom se musí dát jiné těsnění! Silnější.Pkd tomu nerozumíš dej to zkušenému motoráři popřípadě se obrať na xantiaclub kde Ti poradí lépe než zde!Jinak počítek +-kolem litru za otlakování a příp. orovnání!

Na obrázku /2,0i16V z Mitsu-Eclipse/ uvidíš co je hlava a další!

doplněno 15.02.15 14:25:

A odkudpak jsi? že bych se Tě pokusi navést na mechoše CITROENÁŘE?Obr dvě str z jak na to!

Já mám berline, trochu silnější-16v s 81kW a RV 96

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.02.15 13:58

mám 1.8 74kw tak já to rozhodně dělat nebudu,nabízí se kámoš ale bojimse aby něco nepodělal protože jak koukám není to jen o výměně těsnění

Od: trtr
Datum: 15.02.15 14:08

Zdravím, takových kamaradů opravářů je a pak auto jede ještě hůře, stojí to prachy a profi opravář není rád, když musí něco spravovat po "civilovi". Jakmile poleze k těsnění, tak musí řadu věcí odstrojit, nastavit a ideálně zajistit rozvody, sundat řemen a hlavu vhodně demontovat. Možností co podělat je více než dost. Opravdu myslíte, že Váš problém způsobuje těsnění pod hlavou?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 15.02.15 14:42

jestli je to těsněním 100%říct nemůžu s autem jsem normálně dojel domů ale všimnul jsem si že jde od kapoty kouř nebo pára tak zvednu kapotu a zjistil jsem že v nádobce na vodu u chladiče chybí voda pak jsem kouknul na víčko od oleje a byla na něm zespoda kašovitá emulze a na měrce oleje jakoby bublinky a olej na měrce bych řekl že ukazoval mín ale jak říkám s autem jsem normálně přijel domů jo a než jsem na toto všechno přišel tak zpátky tak 14dní jsem zaregistroval že auto topilo mín a mín a komu jsem toto všechno vysvětloval tak říkal že to bude těsněním pod hlavou

Datum: 15.02.15 15:52
avatar

Předem -zkontorlovat a doplnit /na studeném motoru na střed!/ vodu a olej na normu (pokud chybí)očistěte víčko nalévacího otvoru,vyčistěte taky odvětrání motoru .

Pokud toto je OK tak stratněte a sledujte hladinu v chladiči -expanzce (některé od PSA mají expanzku integrovanou do chladiče!)a na termostatu odvzdušněte.Po odvzdušnění a zahřátí s edujte hladinu vody-jdou-li bublinky, je KO hlava nebo těsnění= tlakuje do vody,teda pkdnejde olej do vody nebo voda do oleje ,proto kontrola množství,Další po zahřátí (topení naplno) jak jsou teplé či horké hadice do kabiny a hadice z termostatu do chladiče.To že hůř topí múže způsobovat špatné ovládádní klapky před radiátorem!Také bych zkusil vyměnit víčko chladiče/expanzky-chl.soustava pracuje s přetlakem a pokud víčko netěsní může se chovat jako prasklá hlava či fouklé těsnění!Jo a na zahřátem motoru kontrola (optická) zda někde neuniká voda.Pozor na případné opaření či spálení!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 15.02.15 15:43
avatar

Dolij vodu do vyrovnávací nádržky až po okraj,nastartuj a pozoruj hladinu vody v nádržce,Když uvidíš bublinky,tak je těsnění po smrti.

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.