Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Divný zvuk posilovače

Od: dewes odpovědí: 7 změna:

Zdravím,

mám takový problém před pár dny na mém meganu 1.6 r.v.1997 začal divně hučet posilovač,zní to jako cirkulárka ,ale o hodně méně. Vlastně to jde slyšet jen když otevřete kapotu. Samozřejmě tyto zvuky se ozávají jen ,když se otačí volantem. Díval jsem se a bylo tam málo oleje,tak jsem doplnil,ale zvuky jsou slyšet pořád i když méně. A proto se chci se zeptat, zda je to normální a zda se nestane nic když s tímto zvukem budu jezdit :)

Díky.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Jestli tam bylo málo oleje, mohlo dojít ke zavzdušnění systému. Nevím, jak zrovna u Vašeho auta, ale odvzdušňování se většinou děje automaticky (samozřejmě po dolití). Ten olej častěji kontrolujte, může někudy unikat a to by pak bylo na opravu. Jinak bych se s tím nevzrušoval.

Takhle mi vrže servo už 7 let (co jsem auto koupil) a to tak nahlas, že se to nedá přeslechnout. Znatelně horší je to v zimě po nastartování. Jak se zvýší teplota, zvuk zmizí. Zpočátku jsem z toho byl nervózní, teď už jsem si zvykl *frajer* .

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Zvuky na voze, které nebyly od výroby, jsou znamením blížícího se problému. Pokud se v tom nevyznáte, je dobré minimálně potkat souseda, který má vůz a sem tam má hlavu pod kapotou...

Jestli jedete kolem servisu, zastavíte se u nich, za optání nic - se říkává.

Pokud vám servořízení - posilovač - přestane fungovat, prostě se vám bude špatně řídit při parkování či pomalé jízdě... jinak by se nemělo nic závažného stát. Ale popis a pocity můžou klamat - co se zdá zvukem od serva, může být nakonec něčím jiným...

Dolít olej do posilovače je základ, ale stejně nevíte, jaký olej. Nebudete kupovat flašku, když v servisu stačí dolít deci...

fik

Ono máš pevný spojení mezi volantem a řídícími tyčemi,takže když vypadne posilovač,auto je stále řiditelné. Ovšem ten rozdíl může být tak znatelný že nezkušeného člověka to může tak zaskočit že se nabourá.

Zvuky můžou znamenat problém a nemusí,třeba známému na felicii už tak 10 let pořád stejně píská převodovka,a pořád jezdí a pořád bez problému

 

asd1
hodnocení

0x

Určitě zkontrolovat. Hlavně to je na řízení a pokud náhle odejde posilovač, tak je to o hubu - sice řídit jde, ale řízení poměrně dost ztvrdne. Pokud se to stane nečekaně např. na začátku zatáčky, tak většina lidí nezatočí - než jim dojde co s tim tak je pozdě. První dojem je "zamknutý volant", točit jde velkou silou a volantu se nechce točit rychle. Pokud to je v blbý okamžik, tak se na 99% vybourá i zkušený.

Pokud bylo málo oleje tak tam problém bude určitě, klidně se mohlo poškodit čerpadlo.

dewes
hodnocení

No mě začalo takoví pískáni asi před dnem,ale na řízení fungovalo normánlně jako předtím.Hned mi bylo jasný,že je neco s poslivačem a tak jsem hned doplnil olej. Tak to by snad neměl být problém ne?

asd1

Málo oleje = buď ho bylo málo pořád nebo tam je únik oleje

 

dicktracy
hodnocení

0x
Možná se přidírá čerpadlo. Nebylo by na škodu olej úplně vyměnit a ne jen dolít.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]