Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda fabia 1.4mpi chcípla za jízdy

Od: jyri* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den včera asi 60km od domova sem jel se svojí fabii a pak sem jel ulici cca 20-30km/h a fabie mi z ničeho nic chcípla a rozsvítila se kontrolka dobíjení klínový řemen je v pohodě a je napnutej tak jak má poté sem normálně nastartoval a v pohodě jel dál nevíte čím by to mohlo být aby to neudelalo znova

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel

může to bejt kde co počínaje palivovým filtrem,přez zaneřáděnou klapku po špatnou kabeláž v motoru pod baterií na levém podběhu

gumidek*

Jo, ten svazek kolem podběhu je děs :)

 

hodnocení

0x
avatar sword

Ahoj to může být víc problému, kontrolka se ti rozsvítila, protože ti zhasnul motor. A nemohlo být hodně kluzko, že by ti motor zhasnul z toho důvodu:)

hujer123*

Jak souvisí kluzko s chcípnutím motoru? Takové auto bych chtěl, kdyby těsně před vrcholem stoupání usoudilo, že je kluzko a chcíplo.

doplněno 08.02.15 17:07:

Jaký jste měl při té třicítce zařazený rychlostní stupeň?

doplněno 08.02.15 17:18:

hmmm, tak dlouho nejezdím, a ne že by mi to nikdy nechcípo, ale kvůli kluzku rozhodně ne.

Tobě se nestalo,že ti při kluzké vozovce zhasnul motor, tak vidíš jezdím 35 roků a někdy se mě to stalo a to v tom sedím v průměru 8 hodin denně:)

Zlob se neboi ne,ale viděl jsem hodně,hada šoustat,koně blít,převrácený vůz hnoje ale toto? Poprvé a taky jsem se nemálo navozil a něco najezdil!

Vysvětli prosím jaký je princip chcípnutí motoru při jízdě na kluzkém povrchu,nebo prostě proč by na kluzku měl chcípnout!

Dokážu si představit jeden případ, auto bez ABS, řidič chce jen pribrzdit bez vyšlapnutí spojky, ale vozovka je tak kluzká, že se kola i při mírném brzdění zastaví a tím dojde ke zhasnutí motoru.
jyri*
hodnocení

ledovka tam nebyla a tam kde je led tam většinou brzdím s vymáčklou spojkou nemám tam abs nic mám fabii tu uplně základní jen s posilovačem

 

jyri*
hodnocení

měl sem tam dvojku a klapka je vyčištěná

 

repkin*
hodnocení

0x

Špatná baterka či dobíjení tedy pravděpodobně alternátor? Zkusit změřit.

 

jiri74
hodnocení

0x

Klidně i chyba v řídící jednotce, sice jsou procesory v řídících jednotkách podstatně spolehlivější než u stolních počítačů, ale pořád to jsou jen počítače. Tím chci říci, že řídící jednotka nemusí být vadná. Mně se toto stalo taky, ale s jiným autem.

Někoho tato má odpověď sice třeba neuspokojí, ale je to možné, nebo někam mohla vniknout vlhkost.

 

hujer123*
hodnocení

0x

Zkusil bych vyčíst registr chyb řídící jednotky. Je možné, že je tam chyba uložena.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]