STK Pionýr

Od: Datum: 08.02.15 13:15 odpovědí: 8 změna: 08.02.15 17:00
avatar

Dobrý den poradci.

Chystám se po 14 letech s Jawou 50/21 na STK.

Poradíte na co se primárně na těchto strojích technici zaměřují?

Díky !


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.02.15 13:19

na identifikátory,osvětlení,a aby z toho"nechcal" olej,popřípadě na nepovolené úpravy.Může to být individuální,ale hlavně na tom nepřijeďte.Já dovezl simsona na vleku a nechtěl ho ani sundat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 13:47

když jsem nechával naposledy dělat stk na pionýra, tak technik řešil hlavně to že už dlouho na něčem podobném nejel a jestli bych ho nechal svézt... :)

jinak hlavně aby to svítilo a šlo nastartovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 14:37
avatar

Hlavně si zkontroluj přední vidlice, většinou jsou vyběhaná silonová futra na to jsou na STK dost zaměřeny.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 08.02.15 14:49
avatar

Tak u těch bych se zastavil.Je mi jasné, že vidlice by neměla mít vůli ve směru jízdy, tedy jak píšeš vychozené silonové pouzdra uvnitř teleskopu, ale zajímá mne jestli je normální když si mezi kolena zaaretuji kolo můžu pak, sice z tuha, ale přeci,hýbat do stran říditkama?Je to sice kousek na každou stranu, ale nevím jestli to nemá být naprosto pevné...?

Jinak co si vybavuji, tak to tak jednoznačné s STK tehdy nebylo.Kromě řečeného ještě kontrolaval brzdy, napnutí řetězu, zadní a přední kola (vůle v ložisku).Vzhledem k tomu, že rozeta řetězu háže, tak řetěz je střídavě napnutí a volný, brzdy brzdí, ale do smyku bych se dostal jen ztěží, jinak osvětlení, klakson,moto lékárnička, zástěrka kola a olejové úniky si pohlídám,chtěl jen něco, co není takové na oko běžné.

Datum: 08.02.15 14:56
avatar

Pokud jsou všechny silonová futra v pořádku, neměla by být do boku vůle (v každé vidlici jsou dvě)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 15:12
avatar

Naposledy co jsem byl s pístem na STK-tak kontroloval světla-dálka potkávací, zadní, dále troubítko a brzdy,lékárnička a další jej nezajímalo,a nakonec SPZ a VČ se štítkem. Problém byl s číslem neboť byly měněny kartery a na nich nebylo,tak nakonec skočil na dílnu vyrazil dle TP,dal známku a bylo hotovo,cca15minut,Jinak jsem na něm normálně přijel! ale bylo to cca rok 2000-2003 přesně nwn neboť krátce na to jsem jej prodal,což byla chyba!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.02.15 16:15
avatar

Už pro vlastní klid svědomí je dobré mít v pořádku vše důležité - brzdy, osvětlení, obutí, řízení (mechanické části kompletně). A když k tomu bude funkční rychloměr, nebudou prosakovat zmíněné kapaliny, budete mít v pořádku povinnou výbavu a stroj bude umytý (nezaprasený), můžete být zcela v klidu.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: buss®
Datum: 08.02.15 17:00

Každý technik je člověk a každý je jiný, některý něco přehlédne, jiný to bere vážně. Co se kontroluje řeší vyhláška, takže co tomu poctivému vytknout?

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.