Auto vybíjí baterku-měření

Od: Datum: 07.02.15 17:33 odpovědí: 5 změna: 07.02.15 20:35

Zdravím potřebuju poradit auto mě žere baterku přes noc to klidně vyžvejkne,mam multimetr potřebuju poradit jak změřit jednotilve obvody,jak rozsah nastavit kam potom napojit hadice černou,červenou na pojistky nebo jak a kolik ma vyt klidový odběr když je auto uspané na te a te pojistce díiky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.02.15 17:46
avatar

Nejjednodušší je měřit přímo na svorce akumulátoru. To znamené odpojit svorku (jedno kterou) a ampérmetr připojit jedním kabelem na pól, druhým na svorku. Tím změříte celkový odběr auta. Pokud by Vás zajímal odběr jednotlivých okruhů, tak jednoduše lze vytahat pojistky, připojit ampermetr a postupně pojistky zase zasouvat.

Kolik má být? No, třeba Trabant má odběr rovný nule, při vypnutém zapalování nemá nic, co by odebíralo proud. Protože jste utajil o jaké auto jde, jaké má příslušenství (centrál, alarm, GPS...) tak nelze konkrétně radit. Každá z těch věcí si trochu sosne a v součtu to dá nějaké miliampéry.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: bmbx®
Datum: 07.02.15 17:54

Častou příčinou je ne zrovna správně zapojené autoradio. Moderní autoradia mají v klidu dost velký odběr, z mého průzkumu je to většinou proud který teče ochrannou zenerovou diodou. Pokud je autorádio zapojeno tak, že hraje i při vypnutém zapalování, tak je chyba tam. Správně má být napájení autoradia přes klíček a přímo na baterku vede vodič napájející jen držení paměti.

Na některých autorádiích jsem naměřil ve vypnutém stavu 100-150mA a to už je docela hodně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davidzusti
Datum: 07.02.15 18:00

radio to není to sem odpojil to mě dělalo jiný auto tak sem se poučil,jde o bmw e39 2.8,výbava vcelku nic moc,rádio alarm,digiklima,6xairbag,4xel.okna,cd changer,centrál,abs,asr,vyhřívaný sedadla asi vše

Datum: 07.02.15 18:06
avatar

Dovolím si doplnit promona postupem pro laiky.Odpojíš mínus pól.Mezi kostru vozu a odpojený kabel připojíš obyčejnou 12-ti voltovou zkoušečku.Na ní bude žhavit vlákno.Dále musíš vyndávat pojistky a to po jedné.Zhasne -li vlákno při takto vyndané pojistce,je chyba v okruhu,který je jištěn touto pojistkou.V manuálu pro daný vůz zjistíš,které spotřebiče jsou na této pojistce.Tyto spotřebiče musíš odpojovat jednotlivě a touto vylučovací metodou přijdeš na vadný spotřebič.Po opravě spotřebiče provedeš ještě celkovu kontrolu,jestli byla závada odstraněna. To je vše,přeji úspěch v hledání.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: davidzusti
Datum: 07.02.15 20:35

jirkamatapat:díky za odpověd takle jsem si to představoval zítra na to vlítnu podle vašich rad díky

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.