Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto vybíjí baterku-měření

Od: davidzusti odpovědí: 5 změna:

Zdravím potřebuju poradit auto mě žere baterku přes noc to klidně vyžvejkne,mam multimetr potřebuju poradit jak změřit jednotilve obvody,jak rozsah nastavit kam potom napojit hadice černou,červenou na pojistky nebo jak a kolik ma vyt klidový odběr když je auto uspané na te a te pojistce díiky

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirkamatapat*
hodnocení

3x

Dovolím si doplnit promona postupem pro laiky.Odpojíš mínus pól.Mezi kostru vozu a odpojený kabel připojíš obyčejnou 12-ti voltovou zkoušečku.Na ní bude žhavit vlákno.Dále musíš vyndávat pojistky a to po jedné.Zhasne -li vlákno při takto vyndané pojistce,je chyba v okruhu,který je jištěn touto pojistkou.V manuálu pro daný vůz zjistíš,které spotřebiče jsou na této pojistce.Tyto spotřebiče musíš odpojovat jednotlivě a touto vylučovací metodou přijdeš na vadný spotřebič.Po opravě spotřebiče provedeš ještě celkovu kontrolu,jestli byla závada odstraněna. To je vše,přeji úspěch v hledání.

davidzusti
hodnocení

jirkamatapat:díky za odpověd takle jsem si to představoval zítra na to vlítnu podle vašich rad díky

 

hodnocení

2x
avatar promon

Nejjednodušší je měřit přímo na svorce akumulátoru. To znamené odpojit svorku (jedno kterou) a ampérmetr připojit jedním kabelem na pól, druhým na svorku. Tím změříte celkový odběr auta. Pokud by Vás zajímal odběr jednotlivých okruhů, tak jednoduše lze vytahat pojistky, připojit ampermetr a postupně pojistky zase zasouvat.

Kolik má být? No, třeba Trabant má odběr rovný nule, při vypnutém zapalování nemá nic, co by odebíralo proud. Protože jste utajil o jaké auto jde, jaké má příslušenství (centrál, alarm, GPS...) tak nelze konkrétně radit. Každá z těch věcí si trochu sosne a v součtu to dá nějaké miliampéry.

 

hodnocení

0x

Častou příčinou je ne zrovna správně zapojené autoradio. Moderní autoradia mají v klidu dost velký odběr, z mého průzkumu je to většinou proud který teče ochrannou zenerovou diodou. Pokud je autorádio zapojeno tak, že hraje i při vypnutém zapalování, tak je chyba tam. Správně má být napájení autoradia přes klíček a přímo na baterku vede vodič napájející jen držení paměti.

Na některých autorádiích jsem naměřil ve vypnutém stavu 100-150mA a to už je docela hodně.

davidzusti
hodnocení

radio to není to sem odpojil to mě dělalo jiný auto tak sem se poučil,jde o bmw e39 2.8,výbava vcelku nic moc,rádio alarm,digiklima,6xairbag,4xel.okna,cd changer,centrál,abs,asr,vyhřívaný sedadla asi vše

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]