Motorek předního stěrače

Od: Datum: 05.02.15 18:01 odpovědí: 5 změna: 06.02.15 00:00
avatar

Zdravím, mám favorita 1988. Má přední motorek automatický dojezd nebo je vždy potřeba drátek. Blbne mě dojezd stěračů a tak se ptám zda existuje přední motorek stěračů s automatickým dojezdem bez použití drátku. Na drátku nedléhá kontakt a stěrače nedojíždí.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.02.15 19:49

Jaký drátek?Celou automatiku vydíte na obrázku.Když nedojíždí bude buď zaoxidovaný nebo ulomený ten "jazyček"v kroužku.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.02.15 20:53
avatar

tak tak uvnitř motorku je doběhový kontakt který je pod stálím napětím

to že to nedobíhá může bejt způsobeno vadným doběhovým kontaktem nebo na něm není napětí

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.02.15 21:59

Čau, doběh stěrače zajišťuje ještě kontakt v patici relé cyklovače v pojistkovce. Pokud nemáš cyklovač (vysoké černé relé nebo plechové tlusté), tak je v pozici patice plechová drátová klema na 2 kontakty jako propoj. Pokud chybí, tak ti stěrač nedoběhne dolů pod okno, ale zůstane viset.

doplněno 05.02.15 22:00:

Proletuj si pojistkovku (odletuj starý cín odsávačkou a proletuj novým). Odsávačka stačí za 200,-kč

doplněno 05.02.15 22:07:

Spojuje prostřední s jedním jinak orientovaně krajním kontaktem (otočením vůči těm okolo o 90°). U klasických relátek je to vlastně výkonový spínací kontakt.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.02.15 22:36
avatar

Já ten cyklovač mám. Problém dělá doběhový drátek a kontakt na páčce stěračů. Znova jsem zapojil doběhový drátek a pohýbal s kontaktem na páčce stěračů a je klid. Mě totiž nedoléhal kontakt a drátek na páčce stěračů a tady je zdroj problémů. Jinak zajímalo mě jestli se liší motorky stěračů ve smyslu že by přední motorek měl automatický dojezd be drátku podobně jako zadní motorek.

Od: gumid
Datum: 06.02.15 00:00

Setkal jsem se s tím, že zadní motorek měl do roku 91 92 3 drátky a pak už jen 2 (kostra je vždy na šroubek uchytu). Zadní stěrač bez drátku až k páčce zhruba tuším dolů a doprostřed (hnědý) byl dojezd a pak to udělali přes odpor přímo na motorek od jednoho uhlíku k drátku stálého + (černý nebo červený). Bylo to stálé plus, aktivace páčkou, dojezd. Pak dojez nahradil odpor a nebyl v páčce tuším dle schémat od nové pojistkovky (1992).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.